ویژگی های جدید Kaspersky VPN Secure Connection | ویژگی جدید آنتی ویروس کسپرسکی

ویژگی های جدید Kaspersky VPN Secure Connection | ویژگی جدید آنتی ویروس کسپرسکی

این مقاله نگاهی دارد بر جدیدترین قابلیت‌های Kaspersky VPN Secure Connection که آن را حتی پرکاربردتر و سریعتر کرده‌اند. با ما همراه بمانید.

در این مطلب به معرفی مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند جدید در Kaspersky VPN Secure Connection، که استفاده از برنامه را راحت‌تر و مفیدتر می‌کند می پردازیم پس با ما همراه باشید .

برنامه های VPN زندگی دیجیتال میلیون ها کاربر را آسان تر و امن تر می کند. بسیاری از  افراد از این فناوری برای تغییر مکان مجازی خود، جهت دسترسی به فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و سایر محتوای رسانه‌ای که در منطقه‌شان موجود نیست، استفاده می‌کنند. یک VPN همچنین ترافیک اینترنت کاربران را رمزگذاری می کند و داده های ارسال شده به صورت آنلاین را ایمن می کند. برخی دیگر البته از وی پی ان برای پنهان کردن آدرس آی پی واقعی خود استفاده می‌کنند. اگر بنا به هر دلیلی هنوز وی پی ان امن ندارید دیگر زمانی رسیده که به فکر آن باشید. این مقاله نگاهی دارد بر جدیدترین قابلیت‌های Kaspersky VPN Secure Connection  که آن را حتی پرکاربردتر و سریعتر کرده‌اند. با ما همراه بمانید.

 

تسریع زمان و گسترش فضا

یکی از مسائل کلیدی برای کاربران VPN سرعت اتصال است بر این اساس، محققین همچنین به پیشرفت‌های ما در مورد سرعت اشاره کرده اند. Kaspersky VPN Secure Connection اکنون سه برابر سریعتر از قبل است.به عنوان مثال، AV-TEST گزارش می دهد که Kaspersky VPN Secure Connection سرعتی بالاتر از استاندارد صنعتی ارائه می دهد.

مجاورت سروری که اتصال شما را فراهم می کند اغلب سرعت VPN را تعیین می کند. هر چه سرور نزدیکتر باشد، VPN سریعتر کار می کند. به همین دلیل، ما همچنان به افزایش تعداد مکان های سرور ارائه شده در Kaspersky VPN Secure Connection ادامه می دهیم. اکنون کاربران می توانند از 90 مکان در 72 منطقه انتخاب کنند. یعنی کاربر می تواند نه تنها یک کشور، بلکه یک شهر خاص را نیز انتخاب کند.

 

دسترسی آسان تر به محتوا در هر کجا که هستید

بسیاری از مردم از یک برنامه VPN برای دسترسی به محتوایی که در منطقه آنها در دسترس نیست استفاده می کنند. نسخه به روز شده Kaspersky VPN Secure Connection از دسترسی به خدمات پخش جهانی پشتیبانی می کند مانند: Netflix، Hulu، Amazon Prime Video، HBO Max، Disney+، BBC iPlayer و دیگران. . این یعنی کاربران کلی سرور قابل دسترس برای وصل شدن دارند

این بدان معناست که دیگر تعجب نکنید که به کدام یک از ده ها سرور موجود در Kaspersky VPN Secure Connection متصل شوید. با روشن بودن این حالت، به سادگی می توانید محتوای هر سرویس و منطقه ای را که می خواهید تماشا کنید (مثلاً نتفلیکس در ایالات متحده) انتخاب کنید. سپس برنامه لیستی از سرورهای بهینه را ارائه می دهد: فقط کافی است روی Connect کلیک کنید و از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرید.

همچنین یک حالت جدید دیگر برای تورنت وجود دارد که به شما امکان می دهد سریع ترین سرور را برای دانلود حتی فایل های بزرگ از BitTorrent پیدا کنید.

استفاده و  کاربرد آسان

ما تغییر مکان مجازی را پوشش داده ایم. اما گاهی اوقات درست برعکس آن چیز مورد نیاز است: برخی سرویس ها دسترسی از آدرس آی پی های خارجی را بلاک یا مسدود می کنند.  چنین موردی یک وی پی ان می تواند میانجی باشد یعنی مدام روشن و خاموش شود که این مورد ناخوشایند و آزاردهنده است، اما، شاید مهمتر از آن، ممکن است همیشه به یاد نداشته باشید که دوباره آن را روشن کنید و ترافیک اینترنت خود را در معرض دید قرار دهید.

Kaspersky VPN Secure Connection این مشکل را با تقسیم تونل حل می کند. این ویژگی به کاربران ویندوز اجازه می دهد تا دو گروه برنامه ایجاد کنند: ترافیک یک گروه از طریق یک اتصال امن با استفاده از آدرس IP سرور VPN انتخابی شما ارسال می شود، در حالی که ترافیک گروه دوم از آدرس IP واقعی شما با دور زدن تونل VPN استفاده می کند.

این کار نیاز به روشن و خاموش کردن مداوم اتصال ایمن را برطرف می کند. شما فقط باید یک بار همه چیز را به درستی پیکربندی کنید، و تمام. به عنوان مثال، می توانید یک VPN برای یک مرورگر راه اندازی کنید و به شما امکان می دهد وب سایت ها را از پشت یک IP خارجی باز کنید. و می توانید از مرورگر دیگری بدون VPN برای باز کردن وب سایت هایی استفاده کنید که فقط با آدرس های محلی کار می کنند. نسخه‌های فعلی مرورگرهای محبوب آزمایش شده‌اند و همگی با این ویژگی Kaspersky VPN Secure Connection سازگار هستند.

یکی دیگر از ویژگی های مفید: Kaspersky VPN Secure Connection اکنون می تواند با استفاده از سرویس گیرنده OpenVPN داخلی مستقیماً از روتر Wi-Fi شما یک اتصال امن برقرار کند. این به شما امکان می دهد از تمام ترافیک اینترنت از همه دستگاه های موجود در شبکه خانگی خود یکباره محافظت کنید.

 

شفافیت یعنی اعتماد

اگر VPN دارید، بیشتر ترافیک اینترنت شما از طریق آن انجام می شود. این به طور منطقی باعث ایجاد چندین سوال می شود: توسعه دهندگان چه داده هایی درباره شما دارند؟ چگونه آن را جمع آوری می کنند؟ کجا ذخیره می شود و با چه کسانی به اشتراک می گذارند؟ در مورد Kaspersky VPN Secure Connection، همه چیز واضح و شفاف است.

Kaspersky VPN داده‌های مربوط به فعالیت آنلاین کاربران، نام‌ها، آدرس‌های ایمیل یا اطلاعات آدرس IP خارج از جلسه را ذخیره نمی‌کند و با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد.

 

هنوز هم نسخه رایگان و نامحدود وجود دارد

چیزهای جدیدی در Kaspersky VPN Secure Connection وجود دارد، اما در دسترس بودن هر دو نسخه رایگان و پولی ما بدون تغییر باقی مانده است. کاربران نسخه پولی به انواع مختلفی از ویژگی ها، از جمله ترافیک نامحدود VPN، انتخاب هر مکان در لیست، ویژگی Kill Switch و موارد دیگر دسترسی دارند.

نسخه رایگان مجموعه ویژگی های کمی ساده تر، مقدار محدودی ترافیک رمزگذاری شده (200 مگابایت در روز برای هر دستگاه) و تنها یک مکان برای اتصال به طور پیش فرض در دسترس است.

با این وجود، چه از نسخه پولی یا رایگان استفاده کنید، داده های شما در هیچ کجا ضبط نمی شود یا با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود و اتصال توسط الگوریتم رمزگذاری قابل اعتماد AES-256محافظت می شود.

شرکت شبکه رسام دوراندیش برای کمک به محافظت از دستگاه های سازمان و مجموعه شما ، در هر کجا و هر ابعادی که هستید انواع آنتی ویروس های تحت شبکه و سازمانی کسپرسکی را با هر قابلیتی که بخواهید را در دسترس شما عزیزان قرار می دهد .مجموعه مهندسی شبکه رسام دوراندیش نماینده رسمی فروش آنتی ویروس Kaspersky با قابلیت ارائه پشتیبانی رایگان و 24 ساعته می باشد .