مایکروسافت با پاورتویز ویژگیهای جالب مک را برای ویندوز به ارمغان می آورد

مایکروسافت با پاورتویز ویژگیهای جالب مک را برای ویندوز به ارمغان می آورد

پاور تویز مجموعه‌ ابزارهای تحت ویندوز است که امکانات و ویژگی‌های متنوعی را در اختیار کاربران سیستم‌عامل مایکروسافت قرار می‌دهد.

مایکروسافت با پاورتویز ویژگی‌های جالب macOS را به ویندوز آورد

برای آن دسته از کاربران قدرتمندی که دوست دارند سیستم عامل خود را اپدیت کنند، برنامه منبع باز مایکروسافت PowerToys. اکنون، آخرین نسخه چند ویژگی جدید را به ترکیب اضافه می کند.

 

نسخه 70.0 PowerToys در اینجا ارائه شده است و با دو ویژگی جدید ارائه می شود که می توانید آنها را بررسی کنید. اولین مورد، Mouse Without Borders است که به شما امکان می دهد با چندین کامپیوتر در حالی که از یک ماوس و صفحه کلید استفاده می کنید، تعامل داشته باشید. دومین مورد Peek نام دارد و به شما امکان می‌دهد با فشار دادن Ctrl + Space یک پیش‌نمایش سریع از تمام فایل‌هایی که در File Explorer انتخاب کرده‌اید مشاهده کنید - مشابه Quick Look در macOS. اینها فقط دو ویژگی جدید هستند که به چندین ویژگی موجود در این ابزار می پیوندند.

 

جدا از این دو مورد، این به‌روزرسانی به‌شدت یک به‌روزرسانی رفع اشکال است، با برخی از ویژگی‌ها بهبود کیفیت زندگی و برخی دیگر مشکلات آزاردهنده برطرف شده است. اگر کاربر PowerToys هستید، مطمئناً می خواهید از این تغییرات استفاده کنید.

اگر می‌خواهید PowerToys را امتحان کنید، می‌توانید آن را از مخزن GitHub مایکروسافت دانلود کنید. این ابزار در هر دو نوع x86 و ARM موجود است و می‌توان آن را بر اساس هر کاربر یا در کل سیستم نصب کرد.