Google برای حل چالش‌های سازگاری پس‌زمینه در اندروید با سامسونگ شریک می‌شود

Google برای حل چالش‌های سازگاری پس‌زمینه در اندروید با سامسونگ شریک می‌شود

گوگل قصد دارد با همکاری سامسونگ، مشکل عملیات‌ پس‌زمینه‌ی اندروید را با انتشار نسخه‌ی ۱۴ این سیستم‌عامل رفع کند.

Google با سازندگان سخت‌افزار اندروید همکاری می‌کند تا سازگاری خدمات پیش‌زمینه و کارهای پس‌زمینه را بهبود بخشد که ایجاد برنامه‌هایی را برای توسعه‌دهندگان سخت‌تر می‌کند که در دستگاه‌های مختلف Android کار می‌کنند. این غول فناوری برای حل این چالش‌های سازگاری با سامسونگ متحد شده است.

امروزه، اندروید یک اکوسیستم غنی و باز از دستگاه ها را تامین می کند که به میلیاردها کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. باز بودن پلتفرم اندروید امکان نوآوری در عوامل جدید شکل موبایل مانند تلفن های تاشو را فراهم می کند. این باز بودن ویژگی‌های هوشمند را در خودروها، ساعت‌ها و تلویزیون‌ها نیز فعال می‌کند. گوگل در پستی در وبلاگ توسعه دهندگان اندروید نوشت: در حالی که این باز بودن فرصت های بزرگی را باز می کند، با دستگاه های بسیار منحصر به فرد، می تواند زندگی شما را به عنوان یک توسعه دهنده سخت تر کند.

گوگل گفت که همکاری با سازندگان سخت‌افزار اندروید کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که APIهای کار پس‌زمینه به‌طور پیش‌بینی‌شده و پیوسته در سراسر اکوسیستم پشتیبانی می‌شوند.

 

سامسونگ در توضیح این همکاری گفت: "برای تقویت پلت فرم اندروید، همکاری ما با گوگل منجر به یک خط مشی واحد شده است که انتظار داریم تجربه کاربری سازگارتر و قابل اعتمادتری را برای کاربران Galaxy ایجاد کند. از One UI 6.0، خدمات پیش زمینه برنامه ها هدف قرار دادن Android 14 تا زمانی که مطابق با خط مشی API سرویس پیش زمینه جدید اندروید توسعه یافته باشد، تضمین می شود که طبق برنامه عمل کند."

در اندروید 14، گوگل تغییرات زیر را انجام می دهد :

 

1.     یک الزام به روز شده برای اعلام انواع سرویس های پیش زمینه و درخواست مجوزهای نوع خاص، که مشخص می کند چه زمانی استفاده از سرویس های پیش زمینه معقول است.

2.     نوع جدید کار انتقال داده توسط کاربر، که تجربه مدیریت آپلودها و دانلودهای بزرگ توسط کاربر را با استفاده از محدودیت های JobScheduler، به ویژه زمانی که به محدودیت هایی مانند دانلود فقط در Wi-Fi نیاز دارند، روان تر می کند.

3.     خط‌مشی‌های جدید Google Play برای اطمینان از استفاده مناسب از خدمات پیش‌زمینه و کارهای انتقال داده توسط کاربر.

گوگل معتقد است که این تغییرات ایجاد اپلیکیشن هایی را که به طور مداوم در دستگاه های مختلف کار می کنند را برای توسعه دهندگان آسان تر می کند.