ویژگی جدید ترجمه آفلاین Google Translate اکنون از 33 زبان جدید پشتیبانی می کند.

ویژگی جدید ترجمه آفلاین Google Translate اکنون از 33 زبان جدید پشتیبانی می کند.

گوگل ترنسلیت در سال های اخیر پیشرفت های زیادی کرده است که یکی از آنها قابلیت ترجمه آفلاین است. اکنون هر دو نسخه اندروید و IOS این برنامه از ترجمه آفلاین 33 زبان جدید پشتیبانی می کنند.

گوگل با ابزار قدرتمند مترجم متن خود این امکان را برای کاربران سراسر جهان فراهم کرده است که به راحتی با افرادی از کشورهای دیگر که به زبان های مختلف صحبت می کنند یا از آن برای ترجمه مقالات به زبان های دیگر استفاده می کنند، ارتباط برقرار کنند. گوگل ترنسلیت در سال های اخیر پیشرفت های زیادی کرده است که یکی از آنها قابلیت ترجمه آفلاین است. اکنون هر دو نسخه اندروید و IOS این برنامه از ترجمه آفلاین 33 زبان جدید پشتیبانی می کنند.

 

به‌نوشته‌ی XDA، کاربرانی که به زبان‌های Basque، Cebuano، Chichewa، Corsican، Frisian، Hausa، Hawaiian، Hmong، Igbo، Javanese، Khmer، Kinyarwanda، Kurdish، Lao، Latin، Luxembourgish، Malagasy، Maori، Myanmar (Burmese)، Oriya / Odia، Samoan، Scots Gaelic، Sesotho، Shona، Sindhi، Sundanese، Tatar، Turkmen، Uyghur، Xhosa، Yiddish، Yoruba و Zulu صحبت می‌کنند قادر خواهند بود از قابلیت ترجمه‌ی آفلاین گوگل‌ ترنسلیت بهره ببرند.

 

Google Translate یک برنامه نسبتاً ساده است که چندین عملکرد را ارائه می دهد. با تایپ کلمات و جملات در این برنامه می توانید ترجمه آن را به زبان های دیگر مشاهده کنید. این اپلیکیشن حتی امکان ترجمه متون نوشته شده روی عکس ها را نیز دارد و با استفاده از قابلیت های گوگل لنز می تواند متن های دنیای اطراف شما مانند تابلوها و ... را به صورت زنده ترجمه کند.

 

یکی دیگر از قابلیت های جالب گوگل ترنسلیت پشتیبانی از حالت ترجمه مکالمه است که می تواند جملات دو نفر را به صورت آنی به دو زبان مختلف ترجمه کند. این ابزار همچنین ترجمه صوتی را برای بسیاری از زبان های دنیا ارائه می دهد.

 

برای استفاده از قابلیت ترجمه آفلاین گوگل ترنسلیت ابتدا باید وارد منوی تنظیمات این برنامه شده و سپس بر روی Offline translation ضربه بزنید. در این قسمت می توانید بسته زبان مورد نظر خود را دانلود کنید تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت همچنان بتوانید از قابلیت های ترجمه گوگل استفاده کنید.