BOE اولین نمایشگر بازی لپ تاپ 600 هرتزی جهان را به نمایش گذاشت

BOE اولین نمایشگر بازی لپ تاپ 600 هرتزی جهان را به نمایش گذاشت

BOE صفحه‌نمایشی فوق‌العاده سریعی با نرخ نوسازی ۶۰۰ هرتز رونمایی کرد. این پنل در لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسل بعد استفاده خواهد شد

BOE پنلی را برای لپ‌تاپ‌ها با نرخ تازه‌سازی 600 هرتز به نمایش گذاشت.

گروه فناوری BOE، تولیدکننده چینی لوازم الکترونیکی (شامل پنل‌های مانیتور و لپ‌تاپ)، در کنفرانس جهانی صنعت نمایشگر 2022 توسعه جدید خود را به نمایش گذاشت: یک پنل فوق‌العاده سریع برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسل جدید، که نرخ تازه‌سازی آن به اندازه 600 هرتز است.

 این پنل در یک لپ‌تاپ کار نصب شده بود که مشخصات آن گزارش نشده است، اما با قضاوت در عکس، از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX استفاده می‌کرد و بازی  DOTA2  را اجرا می‌کرد. اطلاعات کمی در مورد خود پنل وجود دارد: قطر 16 اینچ , وضوح فول اچ دی.

 تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد مدل های لپ تاپ پنل جدید وجود ندارد.

مشخصات دقیق همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، با این حال، در تئوری، نرخ تازه سازی 600 هرتز حداقل به اتصال DisplayPort 2.0 نیاز دارد. با دانستن اینکه انویدیا به DP 1.4 در نسل RTX 4000 چسبیده است و، مگر اینکه BOE یک فناوری فشرده سازی جریان انقلابی را ارائه دهد، ممکن است مجبور باشیم چند سال دیگر صبر کنیم تا 600 هرتز را در لپ تاپ ها ببینیم.

در کنفرانس جهانی صنعت نمایش در سال 2022، BOE بازدیدکنندگان خود را با نمایش یک پنل بازی فوق سریع جدید برای لپ تاپ ها شگفت زده کرد.

 

در ژانویه امسال بود که BOE پنل بازی 27 اینچی 500 هرتزی خود را معرفی کرد. متأسفانه، ما هنوز واقعاً شاهد استقرار این پنل در هیچ محصولی نبوده ایم. با این حال، تیم توسعه در BOE در حال کار بر روی محصولات جالب‌تر، مانند پنل‌های 600 هرتز برای لپ‌تاپ‌ها است.

این عکس تار از ویدیوی رسمی اولین نسخه نمایشی عمومی از پنل بازی 16 اینچی با نرخ رفرش 600 هرتز است. گزارش رسانه ها در مورد این محصول در جزئیات کوتاه است، اما می توانیم ببینیم که از یک سیستم مجهز به NVIDIA RTX استفاده می کند، احتمالاً با صفحه نمایش 16:10. تا کنون هیچ شرکتی قادر به شکستن سد 500 هرتز برای لپ‌تاپ‌ها نبوده است، اما دل با سیستم‌های Alienware x17 R2 مجهز به پنل‌های 17 اینچی 1080p و 480 هرتز بسیار نزدیک بود. متأسفانه، جزئیاتی در مورد رزولوشن مانیتور 600 هرتز این BOE و تاریخ انتشار آن وجود ندارد.

تاکنون، جزئیات دقیق‌تر و کامل‌تری از نمایشگر جدید BOE ارائه نشده است؛ اما با نزدیک‌شدن به نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۳، ممکن است به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصولات و نمایشگر ۶۰۰ هرتزی فاش شود و باید دید برای به‌کارگیری نمایشگری با نرخ نوسازی ۶۰۰ هرتز، چه سخت‌افزاری موردنیاز خواهد بود.