کروم بوک Vero 514 ایسر با تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل ، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم  و با بدنه‌ای از جنس پلاستیک بازیافتی معرفی شد

کروم بوک Vero 514 ایسر با تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل ، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و با بدنه‌ای از جنس پلاستیک بازیافتی معرفی شد

ایسر کروم بوک Vero 514 متمرکز بر پایداری را معرفی کرد.

ایسر برند متمرکز بر پایداری خود، کروم بوک Vero 514 را معرفی کرده است، که اولین کروم بوک با برند Vero در خط تولید این شرکت است. ایسر اولین لپ‌تاپ Vero را با Acer Aspire Vero در سال 2021 معرفی کرد و از آن زمان تاکنون چند مدل دیگر معرفی شده است، اما این اولین لپ‌تاپ مجهز به سیستم عامل کروم گوگل است.

 

Vero514  ایسر از طراحی سازگار با محیط‌زیست بهره می‌برد و ۳۰ درصد از بدنه‌ و ۵۰ درصد از کلاهک‌های کلیدهای آن از جنس پلاستیک بازیافتی (PCR) و همچنین ۱۰۰ درصد تاچ‌پد آن از پلاستیک‌های اقیانوسی ساخته شده است.

بسته بندی از 90 درصد کاغذ بازیافتی استفاده می کند. در نمای بیرونی لپ تاپ نیز از یک شاسی بدون رنگ استفاده شده است و پنل نمایشگر آن 99 درصد قابل بازیافت است، بنابراین سازنده‌ی این محصول قطعاً تمرکز زیادی روی پایداری آن داشته است.

 

با این حال، Acer Chromebook Vero 514 از پردازنده‌ی Core i7-1255U اینتل بهره می‌برد و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD عرضه می‌شود. اگرچه مدل پایه‌ای این محصول در ایالات متحده، قدرت سخت‌افزاری چشم‌گیری ندارد و با تراشه‌ی Core i3-1215U، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی SSD به‌فروش می‌رسد که البته برای یک کروم‌بوک میان‌رده، ترکیب خوبی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتبانی از وای‌فای 6E و صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با وضوح Full HD با پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB اشاره کرد. این دستگاه در برخی از بازارها با نمایشگر لمسی عرضه خواهد شد.

 

این دستگاه همچنین برای احراز هویت بیومتریک از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد.و همچنین یک وب‌کم Full HD برای تماس‌های ویدیویی است. بعلاوه، شاسی همچنان از استانداردهای نظامی MIL-STD-810H برای دوام برخوردار است، که نشان می‌دهد دربرابر شرایط مختلف، مقاومت خوبی خواهد داشت.

Acer Chromebook Vero 514 از اواسط اکتبر در Best Buy در دسترس خواهد بود و قیمت آن 499.99 دلار است که صراحتاً برای لپ تاپ هایی با این مشخصات قیمت وحشتناکی نیست. شما هزینه زیادی برای طراحی پایدار پرداخت نمی کنید، که این دستگاه را جالب تر می کند.