مانیتور ViewFinity S8 4K سامسونگ برای تولیدکنندگان محتوا و حرفه ای ها ساخته شد!!!

مانیتور ViewFinity S8 4K سامسونگ برای تولیدکنندگان محتوا و حرفه ای ها ساخته شد!!!

مانیتورهای ViewFinity S8 دارای دقت رنگ بالا هستند و دارای پورت های زیادی نیز می باشند

سامسونگ مجموعه جدیدی از مانیتورهای پیشرفته را با نام ViewFinity S8راه اندازی کرده  مانیتورهای این مجموعه برای سازندگان محتوا و حرفه‌ای‌هایی ساخته شده‌اند که به دقت رنگ و انعطاف‌پذیری نیاز دارند تا کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهندمانیتور ViewFinity S8 دو اندازه ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی دارد و با وضوح 4k ارائه می شود.

 

این مانیتورها از امروز در کره جنوبی در دسترس هستند .

مانیتورهای ViewFinity S8دارای دقت رنگ بالا هستند و دارای پورت های زیادی نیز می باشند

هر دو نمایشگر از پنل IPS LCD با وضوح 4K استفاده می‌کنند. افزون‌براین، دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه هستند. از سوی دیگر می‌توانند تا ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهند، تا ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را پشتیبانی کنند و با +HDR10 نیز سازگاری دارند. نسخه ۲۷ اینچی دارای گواهینامه DisplayHDR 400 و نسخه ۳۲ اینچی دارای گواهی DisplayHDR 600 است.

هر دو مدل دارای یک پورت HDMI 2.0، یک DisplayPort، یک پورت اترنت، یک پورت USB Type-C و یک هاب USB 3.0 با سه پورت پایین دستی هستند. این درگاه USB Type-C همچنین از USB Power Delivery تا 90 وات برای شارژ لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی‌های هوشمند متصل پشتیبانی می‌کند.

 

 

 سامسونگ مانیتورهای ViewFinity S8 را به پایه هایی مجهز کرده است که قابلیت چرخش و شیب را دارند.

این مانیتورها دارای پایه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که می تواند صفحه را کج، بچرخاند . به لطف پایه VESA 100×100 می توانید ViewFinity S8 را به دیوار یا بازوی مانیتور خود متصل کنید. سامسونگ همچنین می گوید از مواد تغییر کاربری ساخته شده از پلاستیک های اقیانوسی برای ساخت برخی از قطعات نمایشگر ViewFinity S8خود استفاده کرده است.

 

مجموعه ViewFinity S8 از یک روکش مات بر روی صفحه نمایش برای تجربه تماشای بدون تابش خیره کننده استفاده می کند. مانیتورهای سری جدید دارای گواهینامه UL برای عملکرد ضد تابش نور هستند. آنها همچنین PANTONE Validated و PANTONE SkinTone Validated برای دقت رنگ هستند. سامسونگ همچنین فناوری‌هایی را ارائه کرده که مانیتورها نور آبی را برای مراقبت از چشم کاهش می‌دهند.

 

هیسونگ ها، معاون اجرایی تجارت نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ViewFinity خلاصه‌ای از هدف سامسونگ برای ارائه دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین نمایشگرها به مشاغلی است که به دقت و ثبات دقیق در طول کار خود نیاز دارند. ما مفتخریم که این مانیتور را به طراحان، هنرمندان و متخصصانی ارائه می‌کنیم که از فناوری ما برای خلق ایده‌ها و تجربیات جدید استفاده می‌کنند و پتانسیل کامل خود را تحقق ببخشند.»