انویدیا عرضه GTX 1630 و خانواده RTX 4000 را احتمالاً به تأخیر انداخته است!!!

انویدیا عرضه GTX 1630 و خانواده RTX 4000 را احتمالاً به تأخیر انداخته است!!!

شایعات اولیه حاکی از عرضه GTX 1630 در ابتدای ژوئن بود انویدیا قصد داشت در روزهای آینده به‌صورت رسمی از کارت گرافیک GTX 1630 پرده‌برداری کند، اما ظاهراً این شرکت اخیراً تغییراتی در برنامه‌هایش اعمال کرده است.

منبع غیر رسمی ادعا می کند رونمایی ازکارت گرافیک GTX 1630 انویدیا یک بار دیگر به تعویق افتاده است و پردازنده‌های گرافیکی RTX 4000 آن نیز ممکن است از نظر بازه زمانی عرضه تا یکماه دیگر تاخیر داشته باشند.

شایعات اولیه حاکی از عرضه GTX 1630 در ابتدای ژوئن بود انویدیا قصد داشت در روزهای آینده به‌صورت رسمی از کارت گرافیک GTX 1630 پرده‌برداری کند، اما ظاهراً این شرکت اخیراً تغییراتی در برنامه‌هایش اعمال کرده است. به ادعای منابع VideoCardz ، انویدیا نامه‌ای برای شرکای تجاری‌اش ارسال کرده و گفته تاریخ عرضه‌ی GTX 1630 بعداً اعلام خواهد شد. گفته می‌شود انویدیا در تأمین یک‌سری قطعات با مشکل مواجه شده است.

VideoCardz همچنین با منابعی در ارتباط با شفاف‌سازی زمان‌بندی راه‌اندازی پردازنده‌های گرافیکی RTX 4000 (Lovelace) در تماس بوده است و اخبار حاکی از این است که این محصولات با یک ماه تاخیر رونمایی می شوند. به‌طور مشخص‌تر گفته می‌شود انویدیا قصد دارد کارت گرافیک RTX 4090 را در ماه سپتامبر ، کارت گرافیک RTX 4080 را در ماه اکتبر و کارت گرافیک RTX 4070 را در ماه نوامبر دردسترس مشتریان قرار دهد. البته تأخیر در تاریخ عرضه ممکن است تأثیری روی رونمایی قریب‌الوقوع این کارت‌های گرافیک نگذارد.

در مورد تأخیر رونمایی از پردازنده گرافیکی مقرون به صرفه، GTX 1630 هنوز ادعایی قطعی وجود ندارد، متقاضیان هنوز مشتاق هستند ببینند Nvidia چه چیزی ممکن است روی میز داشته باشد. در نظر داشته باشید وضعیت بازار GPU به سرعت در حال تغییر است و حتی اطلاعات اعلام‌شده در این مقاله ممکن است در هفته‌های آینده بی‌اعتبار باشد. بنابراین تا زمانی که انویدیا به‌صورت رسمی اعلام نکند، به تمامی اخبار مرتبط به RTX 4000 به‌عنوان شایعه نگاه کنید.