فیس بوک قصد دارد 10 هزار نفر در اتحادیه اروپا برای راه اندازی پروژه خود استخدام کند.

فیس بوک قصد دارد 10 هزار نفر در اتحادیه اروپا برای راه اندازی پروژه خود استخدام کند.

متاورس پروژه جدید فیسبوک برای 5 سال آینده

غول رسانه های اجتماعی روز دوشنبه گفت: فیس بوک قصد دارد 10 هزار نفر را طی 5 سال آینده در اتحادیه اروپا استخدام کند تا به ساخت metaverse یک دنیای آنلاین نوپا که افراد در این پلتفرم در فضاهای مجازی مشترک وجود دارند و ارتباط برقرار می کنند ، کمک کنند.
 
این می تواند گام مهمی باشد که شرکت در جهت این مفهوم برداشته است ، چیزی که مارک زاکربرگ ، رئیس ارشد آن در ماه های اخیر از آن حمایت کرده است.
در ماه سپتامبر ، فیس بوک 50 میلیون دلار به منظور ساخت متاورس اختصاص داد ، جایی که شرکت هایی مانند Roblox وEpic Games در آن دارای سابقه ی بیشتری هستند.
این شرکت قبلاً به صورت آزمایشی یک برنامه کار از راه دور واقعیت مجازی را راه اندازی کرده بود که در آن با هدست های Oculus Quest 2 این امکان را به کاربران میداد تا جلسات خود را به صورت واقعیت افزوده برگزار کنند.
 
فیس بوک همچنین در ماه جولای اعلام کرد که در حال ایجاد یک تیم برای کار بر روی محصول metaverse است که بخشی از آزمایشگاه های واقعیت فیس بوک ، گروه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی آن خواهد بود. 
این شرکت گفت: "این سرمایه گذاری (در مشاغل جدید) رأی اعتماد به قدرت صنعت فناوری اروپایی و پتانسیل استعدادهای فناوری اروپایی است. اروپا برای فیس بوک بسیار مهم است."