چین در نبرد هوش مصنوعی با آمریکا پیروز شده است

چین در نبرد هوش مصنوعی با آمریکا پیروز شده است

رئیس سابق نرم افزار پنتاگون در این باره میگوید ...

رئیس سابق نرم افزار پنتاگون به فایننشال تایمز گفت: چین در نبرد هوش مصنوعی با ایالات متحده پیروز شده است و به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی خود به سمت تسلط جهانی حرکت می کند .

بر اساس ارزیابی های اطلاعاتی غرب ، چین ، دومین اقتصاد بزرگ جهان ، احتمالاً در ده سال آینده بر بسیاری از فناوری های در حال ظهور کلیدی ، به ویژه هوش مصنوعی ، زیست شناسی مصنوعی و ژنتیک ، تسلط دارد.

نیکولاس شیلان ، اولین افسر نرم افزاری پنتاگون که در اعتراض به سرعت کند تحول فناوری در ارتش آمریکا استعفا داد ، گفت عدم توجه و جدیت در این مسئله ایالات متحده را در معرض خطر قرار می دهد.
وی در این باره گفت: "ما در 15 تا 20 سال دیگر هیچ شانسی برای رقابت با چین نداریم. در حال حاضر ، این یک توافق تمام شده است و به نظر من در حال حاضر پایان یافته است."
او گفت که چین قرار است بر آینده جهان مسلط باشد و همه چیز را از روایت های رسانه ای گرفته تا ژئوپلیتیک تحت کنترل داشته باشد.

چایلان نوآوری کند و بی میلی شرکت های آمریکایی مانند گوگل برای همکاری با ایالت در زمینه هوش مصنوعی و بحث های اخلاقی گسترده بر سر این فناوری را دلیل این امر دانست.
چایلان گفت ، شرکت های چینی موظفند با دولت خود همکاری کنند و بدون توجه به اخلاقیات سرمایه گذاری گسترده در زمینه هوش مصنوعی انجام می دهند.
وی گفت دفاع سایبری ایالات متحده در برخی از ادارات دولتی در "سطح مهد کودک" است.
چایلان در ابتدای ماه سپتامبر استعفای خود را اعلام کرد و گفت که مقامات نظامی بارها و بارها مسئول طرح های سایبری شدند که تجربه کافی در این زمینه را نداشتند نداشتند.

سخنگوی وزارت نیروی هوایی گفت: فرانک کندال ، وزیر نیروی هوایی ایالات متحده ، طی جلسه ای با چایلان توصیه های او را در مورد توسعه نرم افزارهای آینده این وزارتخانه پس از استعفایش مورد بحث قرار داده و از او برای مشارکت هایش تشکر کرده است.