Intel ARC با AMD Radeon و NVIDIA GeForce مبارزه می کند

Intel ARC با AMD Radeon و NVIDIA GeForce مبارزه می کند

امروز اینتل رسما نام سری گرافیکی مجزا خود را تایید کرد...

امروز اینتل رسما نام سری گرافیکی مجزا خود را تایید کرد. از اوایل سال 2022 ، کارت های گرافیکی اینتل ARC باید با محصولات NVIDIA و AMD رقابت کنند.

اینتل ARC اوایل سال آینده با GPU های DG2 معروف به Alchemist رونمایی می شود . این شرکت همچنین تأیید کرد که جانشین آن Battlemage و پس از آن Celestial و Druid نام خواهند داشت. درحالی که اینتل در حال کار بر روی پردازنده های گرافیکی DG3 یا احتمالا همان "Battlemage" است ، ولی اطلاعاتی در مورد جانشینان آنها وجود ندارد.
علاوه بر این ، اینتل اولین تصویر از دو پردازنده گرافیکی DG2 را منتشر کرد. به نظر می رسد کارت گرافیک DG2-128EU و DG2-512EU هستند.
اینتل همچنین اولین گیم پلی اجرا شده توسط کارت های گرافیک Arc پیش تولید را منتشر کرد. این ویدیو هیچ شمارنده نرخ فریم نمایش نمیدهد ، بنابراین مقایسه آن با سایر محصولات ممکن نیست.

Super Sampling مبتنی بر هوش مصنوعی در حال کار در اینتل است

آنچه نباید از قلم بیفتد این واقعیت است که اینتل به طور علنی تأیید کرده است که در حال توسعه فناوری ابری مبتنی بر هوش مصنوعی است. به دنبال موفقیت NVIDIA DLSS و اعلام اخیر و پذیرش سریع AMD FSR ، اینتل واقعاً چاره ای جز توسعه راه حل خود نداشت. البته این شرکت قبلاً علاقه خود نسبت به استفاده از AMD FSR را که منبع باز شده است اعلام کرده بود.
محصولات گرافیکی آینده Intel Arc بر اساس ریزمعماری Xe-HPG ، همگرایی Xe-LP اینتل ، HP و HPC ، طراحی شده اند که مقیاس پذیری و کارآیی محاسبه را با ویژگی های گرافیکی پیشرفته ارائه می دهد Alchemist .، اولین نسل از محصولات Intel Arc ، دارای قابلیت ردیابی اشعه مبتنی بر سخت افزار و نمونه گیری فوق العاده با هوش مصنوعی خواهد بود و پشتیبانی کامل از DirectX 12 Ultimate را ارائه می دهد.