خرید لوازم شیائومی با رمز ارزها میسر شد.

خرید لوازم شیائومی با رمز ارزها میسر شد.

فروشگاه‌های شیائومی در پرتغال پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را آغاز کردند

شیائومی جدیدترین موسسه جهانی است که پرداخت های رمزنگاری شده را در اکوسیستم خود فعال می کند.
 
خرده فروشی رسمی شرکت چینی در پرتغال ،Mi Store ، پذیرش پرداخت های ارز رمزنگاری شده را آغاز کرده است. رسانه پرتغالی برنامه های خود را در شبکه های اجتماعی فاش کرد و خاطرنشان کرد:
از این پس خرید از فروشگاه مای پرتغال فراگیرتر و جامع تر است زیرا می توانید ابزارهای مورد علاقه خود را با استفاده از رمزارزهای انتخاباتی خود یا معروف ترین آنها مانند بیت کوین ، اتریوم ، تتریوم، دش یا توسط توکن اندر خریداری کنید .شگفت انگیز است نه؟
مشتریان اکنون می توانند ابزارهایی مانند تلفن های هوشمند ، جاروبرقی ، ساعت های هوشمند و سایر دستگاه ها را با انواع توکن های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم خریداری کنند.
 
شیائومی همچنین با UTrust همکاری کرده و رمز بومی خود را در جهت تقویت حمایت خود از دارایی های دیجیتال به کار گرفته است.
پدرو مایا ، مدیر بازاریابی فروشگاه Mi ، در جهت این موضوع گفت: شیائومی فقط در تلاش است تا شعار خود را که "نوآوری برای همه است" مطابقت دهد. او توضیح داد:
ما یک نام تجاری تکنولوژیکی ، نوآورانه هستیم. به همین دلیل است که ما همیشه می خواهیم یک قدم جلوتر باشیم. ما می خواهیم به همه طرفداران فناوری واقعی این امکان را بدهیم تا ابزارهای مورد علاقه خود را با آنچه در حال حاضر "تکنولوژیک ترین پول" است خریداری کنند.

سیاست های مالیاتی پرتغال بسیار رمزنگاری پسند است و به نظر می رسد این دلیل اصلی باشد که شیائومی این کشور را به عنوان زمینه آزمایش پرداختهای رمزنگاری انتخاب کرده است. از قضا ، با وجود اینکه یک شرکت چینی است ، دولت چین همچنان به کنترل فعالیت های ارزهای رمزنگاری شده ادامه می دهد.