پیدا کردن موقیت شغلی با TikTok

پیدا کردن موقیت شغلی با TikTok

زین پس کاربران میتوانند شغل مورد نظر خود را در تیک تاک پیدا کنند...

TikTok ویژگی جدیدی را با هدف تشویق جامعه به استفاده از برنامه خود برای ثبت درخواست شغلی، قابلیت جدید به نام TikTok Resume را معرفی کرد.
در حال حاضر ، این شرکت TikTok Resume را به عنوان یک برنامه آزمایشی برای کاربران مستقر در ایالات متحده تا پایان ماه جاری اجرا می کند ، اگرچه انتظار می رود اگر عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد ، به طور گسترده تری اجرا شود.
در حال حاضر ، تیک تاک با بیش از 30 شرکت و سازمان همکاری کرده است. که از آنها میتوان بهChipotle ، Target ، Shopify ، NASCAR ، Contra و WWE است که چندین فرصت کار را ارائه می دهند.
 
برای استفاده ازTikTok Resume ، کافی است به میکروسایت اختصاصی تیکتاک بروید و از لیست شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس یک رزومه ویدیویی جالب درست کنید ، TikTokResumes#  را در کپشن قرار دهید و سپس برنامه ویدیوی خود را از طریق add the TikTok resume را فشار دهید تا در لیست شغل انتخاب شده است.
 
این میکروسایت همچنین حاوی ابزار زیادی در مورد نحوه ایجاد یک رزومه ویدئویی عالی است. به عنوان مثال، برای برجسته کردن علایق و تجربیات مربوط به شغل خود، از انبوه ابزارها و جلوه‌های تیک‌تاک استفاده کنید، اما میزان صدای موسیقی را کاهش دهید، در غیر این صورت استخدام‌کنندگان قادر به شنیدن آنچه شما می‌گویید نیستند.
 
نیک تران، رئیس بازاریابی جهانی تیک‌تاک، در مورد برنامه آزمایشی جدید این شبکه اجتماعی گفت:
بخش TikTok Resume رسماً باز است و رزومه‌های ویدئویی تیک‌تاکی را می‌پذیرد.
مفتخر هستیم که می‌توانیم با برخی از برندهای تحسین برانگیز و نوظهور جهان شریک شویم زیرا راهی جدید برای متقاضیان کار جهت نمایش تجربیات و مهارت‌های خود به روش‌های خلاقانه و معتبر ارائه می‌دهیم.