10 شهر برتر در جهان با بیشترین میزان دوربین مداربسته نظارتی در سطح شهر

10 شهر برتر در جهان با بیشترین میزان دوربین مداربسته نظارتی در سطح شهر

بر اساس آخرین گزارش ها، شهرهایی با بیشترین دوربین مداربسته را بشناسید...

براساس گزارشهای اخیر، این ها شهرهایی هستند که بیش‌ترین دوربین‌های مدار بسته در دنیا را دارند.
ما به خوبی می توانیم شما را تماشا کنیم. طبق تحلیلی که اخیراً توسط Comparitech انجام شده است ، وب سایتی که اطلاعات مربوط به فناوری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد ، در سطح جهان 770 میلیون دوربین مدار بسته در حال استفاده است.
 
. چین یکی از ۱۰ کشور برتر جهان و بیش از نیمی (۵۴ درصد) از دوربین‌هایی که در سطح جهانی استفاده می‌شوند را به خود اختصاص داده‌است.  
. Taiyuan بزرگ‌ترین شهر در استان Shanxi چین، با ۴۶۵،۲۵۵ دوربین‌ که تقریبا ۳.۹ میلیون نفر را پوشش می‌دهد، در صدر قرار می‌گیرد (برابر با یک دوربین برای هر هشت نفر).  
. پکن، پایتخت چین با حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت ،بعد از شهر Taiyuan بیش‌ترین تعداد دوربین‌ها را دارد، با این وجود در مجموع ۱.۱۵ میلیون نفر را پوشش می دهد ، هر چند که تعداد دوربین‌ها کم‌تر از Taiyuan است.  
. لندن تنها شهر خارج از چین است که در بین 10 کشور برتر قرار دارد. پایتخت انگلستان دارای 627،727 دوربین برای جمعیت 9.3 میلیون نفری است (برابر با یک دوربین برای هر 14 نفر).
 
پیشگیری از جرم اغلب دلیل اصلی افزایش نظارت بر دوربین مداربسته است ، اما این شاخص نشان داد که دوربین های بیشتر لزوماً میزان جرم و جنایت را کاهش نمی دهند.
 
ربکا مودی ، محقق شرکت Comparitech ، می گوید: جرم اغلب دلیلی است که شهرها هنگام نصب دوربین ذکر می کنند ، اما ما ارتباط کمی پیدا کردیم تعداد بیشتری از دوربین ها به سختی با شاخص جرم کمتری ارتباط دارند. به طور کلی ، دوربین های بیشتر لزوما میزان جرم و جنایت را کاهش نمی دهند.
 
براساس اظهارات IHS Markit، یک ارایه‌دهنده اطلاعات مستقر در لندن، تا سال 2022، بیش از ۱ میلیارد دوربین نظارتی در سطح جهان نصب خواهند شد.
استفاده از فناوری تشخیص چهره در شهرها نیز در حال رشد است. همه گیری کنونی شاهد آن است که تعدادی از شهرها برای کنترل شیوع به دوربین های تشخیص چهره مراجعه می کنند (روشی که برخی می گویند احتمالاً افزایش می یابد.)
 
مسکو شاهد جهش در فن آوری تشخیص چهره بوده و برنامه هایی در مکان های مختلف دیگر از جمله سنگاپور و هنگ کنگ وجود دارد. در همین حال ، چندین شهر ایالات متحده با توجه به نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی ، فناوری تشخیص چهره را ممنوع کرده اند. در ماه ژوئن ، بوستون پس از سانفرانسیسکو به دومین شهر بزرگ جهان تبدیل شد که استفاده از فناوری تشخیص چهره توسط پلیس و آژانس های شهری را ممنوع کرد.
 
به گزارش Comparitech ، در اینجا 10 شهر برتر بررسی شده در جهان وجود دارد: