رقابت فیسبوک با کلاب هاوس

رقابت فیسبوک با کلاب هاوس

فیسبوک پادکست و اتاق های صوتی خود را راه اندازی کرد

فیس بوک پادکست ها و استریم چت صوتی را در ایالات متحده راه اندازی می کند تا از بازار داغ چنین کاربرانی عقب نماند و کاربران را در پلتفرم خود نگه دارند .
به گفته فیس بوک کابرانی که دارای حساب تایید شده هستند اجازه میدهد تا روم های صوتی راه اندازی کنند و افراد را به صحبت دعوت کنند. همچنین فیسبوک قابلیت قرار دادن پادکست را معرفی کرد که فعلا در دسترس مردم ایالت متحده خواهد بود و این شرکت اعلام کرد قصد دارد تا در آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.
مدیر عامل شرکت مارک زاکربرگ که در گذشته در برنامه Clubhouse حضور داشته است ، اکنون میزبان اتاق صوتی زنده خود در صفحه فیس بوک بود.
فیدجی سیمو ، رئیس برنامه فیس بوک ، روز دوشنبه در یک پست وبلاگ نوشت: "اتاق های صوتی زنده و پادکست هایی که در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با نگاه رو به جلو ، ما در حال کار با سازندگی برای برطرف کردن نیاز کاربران خود هستیم."
 
فیس بوک میگوید: قوانین خود را در خصوص ویژگی جدیدی که در پلتفرم خود را اندازی کرده است سختگیرانه اعمال میکند و کاربران میتوانند در صورت نقض قوانین ، مطالب توهین آمیز ، نژاد پرستانه و ... گزارش دهند.
این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: "ما پلتفرم خود را یکپارچه تر با ایمنی گسترده تر به کاربران عرضه خواهیم داد. ما ابزارهایی برای شناسایی خودکار محتوای نامناسب ساخته ایم تا تجربه کاربری بهتری را عرضه کنیم."
این شرکت اعلام کرد پایبند ماندن بر قوانین خود و اجرای سیاست های مناسب جهت ترویج محتوای مناسب از اولویت های آن بوده و این نظارت توسط کارشناسان و ماشین های خود به صورت هوشمند انجام میشود. همچنین کاربران میتوانند در صورت مشاهده تخلف آن را گزارش دهند تا مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد.