سرورهای جدید سیسکو از ابر ترکیبی پشتیبانی می کنند

سرورهای جدید سیسکو از ابر ترکیبی پشتیبانی می کنند

سرور های جدید سیسکو از ویژگی های ترکیبی جدیدی بهره مند شده اند که کارایی آنها را بسیار بالا میبرد

سرورهای سری X Cisco UCS دارای معماری جدیدی هستند که از ویژگیهای blade و rack-server برای ساده سازی مراکز داده پشتیبانی می کند و همراه با نرم افزار مدیریت برای یکپارچه سازی محیط های ابر ترکیبی است.
سیسکو کلاس جدیدی از سرورها را به سیستم محاسبات یکپارچه خود اضافه کرده است که انعطاف پذیرتر و مجهز به نرم افزار مدیریتی است که به ابر ترکیبی متصل است.
UCS X-Series اولین طراحی مجدد عمده از زمان ورود UCS به بازار در سال 2009 است. این شرکت می گوید معماری سخت افزار مدولار future-proofed است ، زیرا می تواند نسل های جدید پردازنده ها ، حافظه ذخیره سازی ، حافظه nonvolatile memory ، accelerators و interconnects را همزمان در آنها جای دهد. شاسی های قبلی UCS یا سیستم های بلید برای بهره وری نیرو یا سیستم های رک برای قابلیت توسعه بودند ، اما UCS سری X هر دو را در یک شاسی ترکیب می کند.
این بدان معنی است که این نوع سرور قادر به پشتیبانی از طیف وسیعی از وظایف است ، از بارهای مجازی ، برنامه های سازمانی سنتی و پایگاه داده گرفته تا برنامه های ابری که می تواند از شبکه IP ، فیبر کانال SAN و اتصال را مدیریت و پشتیبانی کند.
 
سیسکو می گوید این برنامه مدیریت سری X UCS را از شبکه به فضای ابری منتقل کرده و برنامه ها و زیرساخت های ابری ، بهینه سازی و ارکستراسیون هوشمند را ارائه می دهد. همچنین دستگاه های شخص ثالث از جمله فضای ذخیره سازی از NetApp ، Pure Storage و Hitachi را ادغام می کند.

Intersight Cloud Orcestrator

سری X فقط سخت افزار نیست. این مجموعه با یک نرم افزار جدید همراه است ، با Cisco Intersight Cloud Orchestrator ، یک چارچوب اتوماسیون با کد پایین و ساده که می تواند گردش کار پیچیده را ساده کند.
 
همچنین یک طراح گردش کار Intersight Cloud Orchestrator وجود دارد که می تواند جریان های کاری را از طریق یک رابط drag-and-drop خودکار کند.
 
Intersight Workload Engine یک لایه انتزاع در بالای سخت افزار سیسکو را فراهم می کند ، که امکان بارگذاری مجازی ، کانتینر دار و فلزات را فراهم می کند. این برنامه با استفاده از مجازی سازی کانتینر بومی از بنیاد ماشین مجازی Kubernetes و Kernel-based (KVM) پشتیبانی می کند.
در آخر ، Cisco Service Mesh Manager وجود دارد ، افزونه ای برای سرویس Intersight Kubernetes Service که می تواند Kubernetes را در محیط های ابر ترکیبی که در حالت اولیه و ابر قرار دارند نصب و مدیریت کند.
 
سیسکو همچنین Cloud ACI را برای AWS ، Azure و Google Cloud معرفی کرد که در پاییز 2021 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. سیاست و مدل عملیاتی Cloud ACI به منظور کاهش هزینه و پیچیدگی مدیریت ترکیبی و چند ابری توسعه یافته است .