با ویژگی جدید واتساپ به‌زودی می‌توانید استیکرها را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا کنید

با ویژگی جدید واتساپ به‌زودی می‌توانید استیکرها را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا کنید

استیکرها برای اولین بار در سال 2018 در واتس اپ به عنوان یک راه سرگرم کننده و گویا برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده معرفی شدند.

واتس‌اپ، پلتفرم پیام‌رسان محبوب، قرار است به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کند که شامل ویژگی پیشنهاد استیکر می‌شود. این به روز رسانی، نسخه 2.23.14.16، در حال حاضر از طریق برنامه بتای Google Play برای آزمایش کنندگان بتا ارائه می شود.

 

استیکرها برای اولین بار در سال 2018 در واتس اپ به عنوان یک راه سرگرم کننده و گویا برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده معرفی شدند. همچنین به کاربران این امکان داده شد که بسته‌های برچسب ایجاد شده توسط برنامه‌های شخص ثالث را وارد کنند. یکی از الزامات این استیکرها این بود که آنها را با ایموجی های خاص مرتبط کنند.

ویژگی پیشنهاد استیکر چگونه کار می کند

اکنون، واتس‌اپ با معرفی ویژگی جستجوی برچسب برای انتخاب آزمایش‌کنندگان بتا، از این نیاز استفاده می‌کند. در آخرین به روز رسانی بتا، کاربران متوجه یک سینی برچسب جدید در بالای صفحه کلید خواهند شد. این سینی استیکرهای مرتبط با ایموجی وارد شده در نوار چت را نشان می‌دهد و یافتن و ارسال برچسب مناسب برای هر موقعیتی را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

برای بررسی اینکه آیا این ویژگی برای شما در دسترس است، توصیه می کنیم بسته استیکر Cuppy را از فروشگاه استیکرهای داخلی دانلود کنید و یک ایموجی را در نوار چت تایپ کنید. اگر ویژگی پیشنهاد استیکر برای حساب واتساپ شما فعال باشد، می‌توانید از سینی استیکر جدید استفاده کرده و استیکر مورد نظر را به سرعت ارسال کنید.

 

این ویژگی مزایای قابل توجهی را به همراه دارد، به خصوص که تعداد استیکرهای نصب شده همچنان در حال افزایش است. مکان یابی استیکرهای خاص از یک مجموعه وسیع می تواند چالش برانگیز باشد، اما ویژگی پیشنهاد استیکر فرآیند را ساده می کند و در وقت ارزشمند کاربران صرفه جویی می کند. علاوه بر این، این ویژگی با استیکرهای شخص ثالث سازگار است، اگرچه ممکن است برای فعال کردن پشتیبانی، اصلاح بسته‌های برچسب ضروری باشد.

 

در حالی که ویژگی پیشنهاد استیکر در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا که آخرین نسخه بتا WhatsApp را برای اندروید نصب کرده‌اند در دسترس است، در روزهای آینده به تدریج برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که در آینده این ویژگی به آزمایش کنندگان بتا با استفاده از نسخه iOS واتس اپ نیز تعمیم یابد.

 

علاوه بر این ویژگی جدید، واتس اپ همچنین در حال کار بر روی ویژگی فیلتر لیست چت، هشدارهای گرد برای ظاهری مدرن و ویژگی اشتراک گذاری ویدیو با کیفیت بالا است.