تعمیر و نگهداری شبکه | پشتیبانی شبکه | شرکت تعمیر و نگهداری شبکه

تعمیر و نگهداری شبکه | پشتیبانی شبکه | شرکت تعمیر و نگهداری شبکه

شبکه‌هایی که به خوبی نگهداری می‌شوند با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند و عیب‌یابی آن‌ها بسیار آسان‌تر از شبکه‌هایی است که بدون پشتیبانی و نگهداری کار می کنند. برای اطمینان از اینکه با تنظیمات نادرست در حال اجرا نیستید و به مرور زمان به نرم افزار و سخت افزار آسیب نمی رساند، باید به طور مرتب شبکه خود را بررسی و نگهداری کنید. اینجاست که تعمیر و نگهداری شبکه...

توسعه و گسترش شبکه های کامپیوتری فقط مختص به یک حرفه و شغل خاص نیست. در حال حاضر و در دنیای کنونی بسیاری از مشاغل از فناوری شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند. برای همین به همان نسبتی که این علم توسعه پیدا کرده است، مشکلات مربوط به آن هم بیشتر شده و شرکت ها و سازمان های مختلفی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. برخی شرکت ها برای رفع این مشکلات اقدام به استخدام یک نیروی ثابت می کنند که در بیشتر مواقع مقرون به صرفه نیست و یا اینکه این نیرو در همه زمینه ها تخصص کافی ندارد. برخی دیگر از سازمان ها هم برای پشتیبانی شبکه خود از مشاوره و راهنمایی شرکت های خصوصی که در این زمینه فعالیت نگهداری شبکه های کامپیوتری تخصص دارند، بهره می برند .

شبکه‌هایی که به خوبی نگهداری می‌شوند با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند و عیب‌یابی آن‌ها بسیار آسان‌تر از شبکه‌هایی است که بدون پشتیبانی و نگهداری کار می کنند. برای اطمینان از اینکه با تنظیمات نادرست در حال اجرا نیستید و به مرور زمان به نرم افزار و سخت افزار آسیب نمی رساند، باید به طور مرتب شبکه خود را بررسی و نگهداری کنید. اینجاست که تعمیر و نگهداری شبکه مطرح می شود و اغلب از طریق یک شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه مؤثرتر خواهد بود . شما اگر بهترین تجهیزات را در اختیار داشته باشید ولی شرکت مطمئن و قابل اعتمادی از آن نگهداری نکند در طی کمتر از یکسال شبکه شما دچار مشکل شده و شما متحمل هزینه های اضافی برای تعمیر آن و حتی در مواردی بازیابی اطلاعات ازدست رفته تان خواهید شد. شرکت مهندسی شبکه رسام دوراندیش ارائه دهنده خدمات تعمیر ، نگهداری و پشتیبانی شبکه و دوربین مداربسته می باشد که طیف وسیعی از خدمات از جمله راه حل های نظارت بر شبکه، تعمیر و نگهداری سرور و نگهداری ذخیره سازی فناوری اطلاعات و... را ارائه می دهد.

 

تعمیر و نگهداری شبکه اساساً به این معنی است که شما باید آنچه را که لازم است انجام دهید تا یک شبکه را فعال و به روز نگه دارید و این عملیات شامل تعدادی کار است این موارد عبارتست از :

1. نگهداری از زیر ساخت های شبکه

2. بررسی و تامین امنیت شبکه

3. مشاوره در خرید انواع تجهیزات وملزومات نگهداری شبکه

4. راه اندازی سرورها ، تجهیزات فیزیکی و ارتباطی و سرویسهای مورد نیاز

5. نرم افزار های کنترل پهنای باند و شبکه

6. عیب یابی مشکلات شبکه.

7. نصب و پیکربندی سخت افزار و نرم افزار.

8. نظارت و بهبود عملکرد شبکه.

9. برنامه ریزی برای رشد شبکه در آینده.

10. تهیه مستندات شبکه و به روز نگه داشتن آن.

11. اطمینان از رعایت سیاست های شرکت.

12. ایمن سازی شبکه در برابر انواع تهدیدات.

شبکه در شرکت ها و سازمانها  بخش ضروری از یک زیرساخت پیچیده است. این زیر ساخت شبکه نه تنها شامل کابل کشی و پسیو شبکه می شود ، بلکه نرم افزاها و سرویسهای تحت شبکه که وظیفه انتقال داده، مسیریابی و سایر وظایف شبکه را بر عهده دارد را نیز شامل می شود. مانند تعمیر و نگهداری خودرو، وسایل خانگی و تاسیسات، گاهی اوقات شبکه شما برای جلوگیری از مشکلات به کمک نیاز دارد. در حالی که برخی از وظایف تعمیر و نگهداری پیشگیرانه وجود دارند که می توانید به تنهایی انجام دهید تا زمان خرابی شبکه را به حداقل برسانید، اما ممکن است متوجه شوید که باید یکسری از امور تخصصی شبکه را با تلاش متخصصان انجام دهید تا عملیات خود را به صورت روزانه و روان انجام دهید.

 بهترین قابلیتها در نگهداری شبکه ، با شرکت شبکه رسام دوراندیش اتفاق می افتد.

تعمیر و نگهداری شبکه چیست؟

تعمیر و نگهداری شبکه شامل کلیه وظایف و سیستم های موجود برای نظارت، به روز رسانی و اجرای شبکه کامپیوتری سازمان شما قبل از بروز مشکلات است.  شبکه شامل مجموعه دارایی‌های فیزیکی فناوری اطلاعات، مانند سخت‌افزار و سرورها، و دارایی‌های غیر فیزیکی فناوری اطلاعات، مانند نرم‌افزار و دسترسی ابری شما می‌شود  که به اکوسیستم فناوری اطلاعات شما نیز معروف است.

 

اصول اساسی حفظ شبکه و اساس یک برنامه موفق تعمیر و نگهداری شبکه منظم  معمولاً شامل موارد زیر است:

 

1.    امنیت سایبری شبکه: پیاده‌سازی لایه‌های دفاعی قوی و به‌روز شبکه، مانند فایروال‌های مدیریت ترافیک، VPN، کنترل‌های دسترسی کاربر، اقدامات احراز هویت مضاعف، بازرسی‌های گزارش برای استفاده اسناد ، اعلان‌های نقض بلادرنگ و امنیت تولید شده خودکار. گزارش ها.

2.    عملکرد شبکه: تجزیه و تحلیل نگرانی‌های عملکرد شبکه که بر سرعت و قابلیت اطمینان دستگاه‌های شما تأثیر می‌گذارند، از جمله استفاده از پهنای باند، الگوهای ترافیک، تنگناها، سرورهای خراب، تأخیر در اتصال و موارد دیگر.

3.    مقیاس‌پذیری شبکه: اطمینان از نرم‌افزار و سیستم‌های سخت‌افزاری مناسب با عملیات فعلی، تعداد کاربران شبکه و ...

4.    به‌روزرسانی‌های منظم سخت‌افزار و نرم‌افزار: برنامه‌ریزی به‌روزرسانی‌هایی که در بین اجزای شبکه و رابط‌ها تقسیم می‌شوند، که به نوبه خود عملکرد کلی و دفاع امنیتی شبکه را تقویت می‌کند.

5.    انطباق با زیرساخت فناوری اطلاعات: حفظ انطباق داخلی با رویه های شرکت و سیاست های صنعت.

6.    تعمیرات پیشگیرانه شبکه: استفاده از گزارش ها و تجزیه و تحلیل های تولید شده خودکار برای شناسایی و اصلاح مشکلات استفاده در سراسر اکوسیستم فناوری اطلاعات و یا حداقل عیب یابی آنها  قبل از اینکه وجود داشته باشند.

ما خدمات نگهداری شبکه شما را بوسیله ی تیم متخصص خود که بر انواع شبکه های سازمانی ، منطقه ای و شبکه  های مجازی تسلط کامل دارند به شما ارائه می دهیم. ابزارها و فناوری هایی که ما استفاده می کنیم کاملا به روز و طبق نیاز مشتری می باشد. ما از بهترین فناوری‌ها برای ایمن نگه‌داشتن شبکه شما و مدیریت به موقع آن استفاده می‌کنیم. ما در خدمات تعمیر و نگهداری شبکه ، بسیار تخصصی هستیم.

 

زیرساخت شبکه برای کاربران عادی یا کارمندان شرکت قابل دیدن نیست، اما یک عملکرد ارتباطی مهم را انجام می دهد. تداوم کسب و کار و پشتیبانی سخت افزاری سرور را به مشتریان ارائه می دهد. تعمیر و نگهداری تجهیزات شبکه شامل انواع کارهای زیر در زمینه پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری است:

 

1.    تجزیه و تحلیل وضعیت سخت افزار و نرم افزار : در اینجا تیم متخصص ما اطلاعات مربوط به وضعیت اولیه شبکه، نصب، پیکربندی و ارتقاء را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند. ما از رویکردهایی برای ارزیابی و یافتن فناوری‌های اطلاعاتی با درجه بالایی از کارایی اجزا استفاده می‌کنیم.

2.    مانیتورینگ و بهینه سازی تغییر : نظارت مستمر بر وضعیت و تغییرات در زیرساخت شبکه. ما درگیر نوسازی، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات شبکه و همچنین پیکربندی ابزارهای مدیریتی هستیم

3.    دسترسی به تنظیمات : مهندسان ما کانال‌های ارتباطی را بین بخش‌های راه دور یک شرکت راه‌اندازی می‌کنند، آزمایش بار ثابت را انجام می‌دهند و از شبکه‌های محلی و اینترنتی پشتیبانی می‌کنند و همچنین با معرفی فناوری برای پشتیبانی فنی، امنیت را حفظ می‌کنند.

4.    به روز رسانی تجهیزات شبکه : شما باید تجهیزات را به طور مداوم، چرخه ای و با حاشیه به روز کنید. ما کانال های ارتباطی را آزمایش می کنیم، تجهیزات فعلی را بازرسی می کنیم، توصیه هایی برای جایگزینی و ارتقا ارائه می دهیم. این به اندازه شرکت، صنعت، چشم انداز رشد و شبکه محلی شما بستگی دارد.

برای بازگرداندن کسب و کار خود در صدر تجارتها روی شبکه رسام دوراندیش حساب کنید .

هنگامی که شما یک قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه با شرکت شبکه رسام دوراندیش امضا می کنید ، تیم ما یک رویکرد ساختارمند برای حفظ زیرساخت شبکه فناوری اطلاعات شرکت شما اتخاذ می کند. این بدان معناست که انواع مزایای عالی را دریافت می کنید ، از جمله:

 

پشتیبانی همه روزه 24 ساعته ، در عرض چند دقیقه از Helpdesk ما پاسخی دریافت می کنید

پشتیبانی از دستگاه های شبکه فعلی

صرفه جویی در هزینه های نگهداری شبکه برای تجهیزات حیاتی و توسعه ای

یک تماس یا ایمیل برای دریافت کمک در مواقع نیاز

تخصص در چندین سیستم عامل و شبکه

تعهد به گوش دادن ، درک و برآوردن نیازهای پشتیبانی شبکه شرکت شما

پاسخهای سریعتر و زمان سریعتر برای سرویس و پشتیبانی شبکه

 

شبکه شما به یک راه حل پشتیبانی نیاز دارد ،شما یک شبکه پایدار ، امن و قابل اعتماد ایجاد کرده اید. اکنون باید خیالتان راحت باشد که از خدمات تعمیر و نگهداری شبکه مناسب برای راه حل های شبکه خود استفاده می کنید.

مهندسان مجرب و واجد شرایط ما می توانند به خوبی یک گردش کار ایجاد کنند، ارتباطات برقرار کنند و از تجهیزات تعمیر و نگهداری شبکه فناوری اطلاعات قابل اعتماد اطمینان حاصل کنند. تعمیر و نگهداری را می توان برنامه ریزی کرد و طبق یک برنامه از قبل توافق شده و همچنین فوری انجام می شود - در صورت بروز یک مشکل بحرانی یا اورژانسی که نیاز به مداخله حرفه ای فوری دارد. ما همچنین پشتیبانی از راه دور را ارائه می دهیم.

 

نگهداری شبکه چیست :

این یک مرحله دائمی از کار ما است، ما تعمیر و نگهداری سیستماتیک شبکه و مدیریت مداوم از راه دور را انجام می دهیم و یک سیستم اطلاعاتی و ارتباطی با بهترین پارامترها ایجاد می کنیم.

 

مزایای خدمات نگهداری شبکه ما

ارتقاء به موقع تجهیزات فنی : این بهترین راه حل برای افزایش بهره وری تجهیزات و کاهش هزینه ها در صورت نیاز به خرید تجهیزات جدید است. هر وسیله ای با گذشت زمان مستهلک می شود. برای اینکه شرکت شما رقابتی بماند، لازم است که به طور دوره ای تجهیزات را ارتقا دهید، که مهندسان ما با موفقیت با آن کنار می آیند.

عیب یابی سریع : تیم ما ساختار شبکه را بررسی می کند و مشکل را شناسایی می کند. در صورت امکان، موقعیتی را که در آن شکست رخ داده است، دوباره ایجاد کنید. علاوه بر این، با یادگیری دلیل، گزینه هایی را برای حل مشکل برنامه ریزی می کنیم. پس از تست سیستم و تجهیزات شبکه. ما تمام مشکلات و راه حل های آنها را مستند می کنیم، بنابراین مهندسان می توانند به سرعت با اهداف کنار بیایند.

تعمیر و افزایش شبکه ها : این کار برای افزایش بهره وری انجام می شود، در حالی که تعداد کارها یا اتصالات اضافی رایانه ها، سرورها و حافظه های ارتقاء یافته افزایش می یابد. مزیت این است که مدت زمان از کار افتادن تجهیزات کاهش می یابد. ما به وضوح از شرایط همکاری توافق شده با شما، از جمله زمان عیب یابی پیروی می کنیم.

تحمل خطا : ما از اتصالات شبکه اضافی استفاده می کنیم. هنگام پیکربندی شبکه با معرفی افزونگی، تحمل خطا به دست می آید و توان عملیاتی اتصال افزایش می یابد. برای ایجاد اتصالات شبکه قابل اعتماد، ما می دانیم که چگونه اتصالات LAN و WAN اضافی را پیاده سازی کنیم.

ما از شبکه شرکت شما پشتیبانی و نگهداری می کنیم، وضعیت آن را تجزیه و تحلیل می کنیم، آن را بهینه سازی و نظارت می کنیم. برای دریافت خدمات با کیفیت بالا از متخصصان ما با ما تماس بگیرید.

 

روند شروع به کار پشتیبانی و نگهداری با ما چگونه است ؟

1.عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه

2.ارائه جلسات مشاوره

3.راه اندازی اولیه شبکه و سرویس ها در صورت نیاز

4.ایجاد سطوح دسترسی

5.راه اندازی مانیتورینگ

6.راه اندازی روند بکاپ

 

قرارداد نگهداری شبکه با ما شامل چه مواردی است ؟

بازديد دوره‌اي از كليه مراكز

تهيه و بروزرسانی شناسنامه سخت‌افزاری

سرويس اوليه كليه سيسمتها

تعمير دستگاه‌های معيوب و نصب نرم‌افزار

انجام رفع نواقص بر اساس اعلام كارفرما

به روز رساني آنتی ويروس و نصب patch های امنیتی

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

ارائه مشاوره جهت بهينه‌سازی سیستم های کامپیوتری

 

روند رفع اشکال در پشتیبانی و نگهداری با ما چگونه است ؟

1.اعلام اشکال به مرکز تماس

2.تحلیل، اضافه کردن تگ های مورد نیاز، ارسال تیکت به واحد و کارشناس مربوطه توسط مرکز تماس

3.کنترل زمانبندی در حین انجام کار

4.انجام و رفع مورد توسط کارشناس مربوطه

5.کنترل رفع مشکل بصورت پایه ای توسط مدیر واحد مربوطه

 

روند کنترل های دوره ای با ما چگونه است ؟

1.کنترل سلامت و عملکرد کلیه اجزای شبکه در مانیتورینگ بصورت 7x24

2.کنترل موارد امنیتی از روی چک مارک امنیتی بر روی کلیه اجزای شبکه بصورت دوره ای

3.گپ و گفت با کاربران بصورت دوره ای

4.کنترل سلامت سخت افزار و بادگیری بصورت دوره ای

 

با شبکه رسام دوراندیش :

عیب یابی بدون پرداخت هزینه اضافی

جلسات مشاوره بدون پرداخت هزینه اضافی

خدمات در محل(حضور کارشناس) بدون پرداخت هزینه اضافی

 

با استفاده از این سرویس از مزایای زیر بهره مند شوید :

خدمات دوره ای

کنترل امنیتی دوره ای

عیب یابی تلفنی و از راه دور

جلسات مشاوره

عیب یابی در محل

مرکز تماس منعطف

مانیتوریگ

 

شرکت شبکه رسام دوراندیش وسعت و عمق تخصص مشاوره شبکه فناوری اطلاعات را ارائه می دهد که از اجرای صحیح برنامه فناوری اطلاعات شما در اولین بار و تمام مدت اطمینان حاصل می کند. خدمات مشاوره فناوری اطلاعات ما شامل ارزیابی شبکه ای جامع برای بررسی موجودی و محیط فعلی شما و ارائه توصیه سیستم های هوشمند و مقرون به صرفه بر اساس اهداف خاص شما است. از کارکنان ما برای طیف گسترده ای از مهارت های فنی استفاده کنید. آنها دارای بسیاری از آخرین راه حل های فناوری هستند و می توانند منابعی را ارائه دهند که تیم فنی شما را به روز نگه می دارد. اجازه دهید ما مشاوران فناوری اطلاعات شما باشیم و دیگر نگران مدیریت مجدد IT خود نباشید.