چه چیزی ما را در پشتیبانی و نگهداری شبکه منحصر به فرد کرده است ؟

چه چیزی ما را در پشتیبانی و نگهداری شبکه منحصر به فرد کرده است ؟

خدمات پشتیبانی شبکه از نگاه ما شامل تعدادی از توابع مهم است. خدمات ما شامل پاسخگویی به سوالات مربوط به شبکه تا تهیه جدیدترین تجهیزات و حتی اقدامات امنیتی سایبری است. ما اطمینان حاصل می کنیم که شبکه شما فعال و پایدار است.

خدمات پشتیبانی شبکه چیست؟

خدمات پشتیبانی شبکه بر نگهداری از یک شبکه تجاری موجود تمرکز دارند.
این سرویس ها می توانند شامل نظارت از راه دور ، عیب یابی ، به روزرسانی برنامه ریزی شده، آنتی ویروس ، به روزرسانی سیستم عامل ، اتصال شبکه و وصله های برنامه باشند.
هدف از پشتیبانی شبکه اطمینان از این است که شبکه شما دائماً در بالاترین عملکرد در حال اجرا است.
 
خدمات پشتیبانی شبکه درواقع :
. از شما پشتیبانی می کند.
. میزان اطمینان و اعتماد را بالا می برد.
. یک پشتیبانی خوب فناوری اطلاعات می تواند تجارت شما را ایجاد یا از بین ببرد.
از سرورها گرفته تا راه حل های امنیت سایبری ، محل کار مدرن برای عملکرد روان و ... به فناوری اطلاعات متکی است. به همین دلیل شما برای اطمینان از عملکرد مطلوب شبکه و بهره وری از بازده سرمایه گذاری کسب و کار خود ، به پشتیبانی شبکه مناسب نیاز دارید.
 

مهندسی پشتیبانی شبکه چیست ؟

امروزه تقریباً همه کسب و کارها برای انجام کارهای روزمره خود به سرورها ، شبکه ها و اینترنت متکی هستند. برای هر مدیری بسیار مهم است اطمینان حاصل کند که سازمانش از آخرین تحولات در این زمینه مطلع است. این به شما یک مزیت رقابتی می دهد. از طرف دیگر ، اگر شرکتی بخش فناوری اطلاعات خود را در داخل سازمان دارد ، این یعنی می تواند بسیار گران تمام شود به خصوص با تعداد جدیدی از دستگاه های جدید.با این شرایط از کجا می توانید در مورد پشتیبانی و راه حل شبکه کمک بگیرید؟

رویکرد فعال به خدمات مشاوره شبکه

در شرکت مهندسی شبکه رسام دوراندیش ، ما رویکرد فعالانه ای را برای خدمات مشاوره شبکه در نظر می گیریم. وظیفه ما کمک به شرکت شما در یافتن راه حلی است که برای موفقیت در یک صنعت رقابتی نیاز دارید. ما به عنوان یکی از برترین شرکت های پشتیبانی شبکه ، با خدماتی که برای حفظ برتری رقابتی نیاز دارید از شما مراقبت خواهیم کرد.
ما این کار را با رویکرد فعالانه به مشتری انجام می دهیم. ما با شناخت مشتری های خود در سطح شخصی شروع می کنیم. ما می خواهیم همه چیز را در مورد نرم افزار و سیستم های شما بدانیم ، حتی دقیقاً تا خدمات ایمیل شما. سپس ما یک ارزیابی از بالا به پایین شبکه فعلی شما و راه حل های فناوری که در دست اجرا دارید انجام خواهیم داد. پس از این ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک برنامه جامع داشته باشید، تا هم هزینه های خود را کاهش دهید و هم سیستم های خود را بهبود ببخشید.
 
1. خدمات شبکه : رویکرد فعالانه با کمترین هزینه مالکیت
تعدادی از مزایای حاصل از همکاری با متخصصان مدیریت فناوری اطلاعات در شبکه رسام دوراندیش است. یکی از بزرگترین مزایا این است که رویکرد فعال ما کمترین هزینه مالکیت را در اختیار شما قرار می دهد و به شما در کاهش هزینه های سربار کمک می کند.
اگر واحد IT را در شرکت یا سازمان خود داشته باشید ، هزینه های زیادی را متحمل می شوید. ابتدا باید هزینه سخت افزار و نرم افزاری را که برای اجرای سیستم های خود از جمله ایمیل نیاز دارید پرداخت کنید. سپس ، برای ادامه کار این تجهیزات ، باید هزینه متخصصان IT را پرداخت کنید. بعد از این ، برای ذخیره سازی سخت افزارهای مختلف مانند سرورها نیز باید هزینه فضای ذخیره سازی را پرداخت کنید.
سرانجام ، هرچه شرکت شما رشد می کند ، بخش IT شما نیز مجبور است با آن رشد کند. این به معنای اختصاص وقت برای استخدام متخصصان جدید ، یافتن فضای بیشتر و سرمایه گذاری در فناوری جدید است. همه اینها به صورتحساب بزرگی اضافه می شود که ممکن است شرکت شما توانایی پرداخت آن را نداشته باشد. آیا ترجیح نمی دهید این پول را بگیرید و دوباره در شرکت سرمایه گذاری کنید؟
خدمات مشاوره شبکه تحت مدیریت شرکت شبکه رسام دوراندیش می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد.
 
2. خرید سخت افزار و نرم افزار
تمرکز اصلی خدماتی که ما ارائه می دهیم تهیه سخت افزار و نرم افزار است. ما می دانیم که شما مایل هستید به آخرین فناوری در این زمینه دسترسی داشته باشید. از این گذشته ، این مزیت فوق العاده ای نسبت به رقابت شما به وجود می آورد. ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.
برخی از اصول اصلی راه حل های پشتیبانی شبکه ما شامل خدمات تدارکاتی است که ما این خدمات را به جهت ارتقا شما ارائه می دهیم. ما با برخی از برترین متخصصان صنعت ارتباط برقرار می کنیم. این به ما امکان می دهد تا با تخفیف عمده به مشتریان خود دسترسی به جدیدترین دستگاه های فناوری اطلاعات در صنعت را ارائه دهیم. با کار با تیم قابل اعتماد ما ، شما می توانید از مزایای آخرین تحولات در این زمینه بهره مند شوید بدون اینکه خودتان هزینه آنها را پرداخت کنید.
3. خدمات اصلی در پشتیبانی و نگهداری شبکه
ما علاوه بر خدمات تدارکاتی ، تعدادی از وظایف اصلی دیگر را نیز ارائه می دهیم. ما همه تلاش خود را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که زمان خرابی شما به حداکثر می رسد. ارائه راه حلهای استثنایی پشتیبانی شبکه از جمله بهینه سازی خدمات ایمیل شما ، محافظت در برابر بدافزار ، تعمیر و نگهداری تجهیزات ، وصله ها در صورت لزوم و شناسایی مشکلات قبل از اینکه منجر به بروز علائم در شبکه شما شوند. شرکت شبکه رسام دوراندیش در میان رهبران صنعت در این زمینه فعال است و ما اطمینان خواهیم داشت که تجارت شما تا حد ممکن مولد و کارآمدتر می شود .

سوالات متداول

درهنگام تماس با همکاران واحد پشتیبانی مجموعه ما همیشه تعدادی سوال وجود دارد که بطور منظم می شنویم. برخی از سوالات متداول در مورد خدماتی که ما ارائه می دهیم از این قبیل می باشد :
پشتیبانی شبکه چیست؟
پشتیبانی شبکه سرویسی است که بر نگهداری از یک شبکه تجاری موجود تمرکز دارد. بعضی اوقات ، این امر به صورت داخلی انجام می شود. با این حال ، معمولاً برون سپاری این سرویس به یک سرویس دهنده حرفه ای مانند شرکت شبکه رسام دوراندیش است. این شامل همه چیز است ، از مشکلات عیب یابی که ممکن است در شبکه ایجاد شود تا آزمایش آن برای مشکلات احتمالی یا آسیب پذیری های امنیتی. این شامل تعمیر و نگهداری شبکه نیز می باشد.
 
پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی است؟
خدمات پشتیبانی شبکه از نگاه ما شامل تعدادی از توابع مهم است. خدمات ما شامل پاسخگویی به سوالات مربوط به شبکه تا تهیه جدیدترین تجهیزات و حتی اقدامات امنیتی سایبری است. ما اطمینان حاصل کنیم که شبکه شما فعال و پایدار است.
 
تکنسین پشتیبانی شبکه و ادمین شبکه چه می کنند ؟
در زمانه ای که فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا را در اختیار گرفته است ، یک تکنسین و ادمین ماهر پشتیبانی شبکه بیشترین جستجوگران حرفه ای فنی است. شبکه ها مهره هایی هستند که همه چیز را به هم متصل می کنند. ادمین و تکنسین پشتیبانی شبکه تمام مشکلات شبکه را برای افزایش بهره وری و کاهش زمان خرابی حل می کند. بازتاب کار سخت انجام شده توسط ادمین و تکنسین پشتیبانی شبکه این است که شبکه بدون وقفه کار می کند. یک ادمین پشتیبانی شبکه یک متخصص فناوری اطلاعات است که به نگهداری و عیب یابی سخت افزار شبکه رایانه کمک می کند. آنها در زمینه هایی مانند سیستم های اطلاعاتی ، بازیابی اطلاعات ، مدیریت شبکه یا مدیریت سیستم تخصص دارند. کار این تکنسین از شبکه های محلی کوچک تا شبکه های خیلی بزرگ و گسترده و شبکه های ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) است. آنها همچنین ممکن است سخت افزار شبکه از جمله فیبر نوری ، روترها ، سوئیچ ها و شبکه های بی سیم را مدیریت کنند.
 
 
تکنسین پشتیبانی شبکه باید زیرساخت شبکه را نصب و نظارت کند. حرفه ای مسئول اتصال زیرساخت های شبکه است. آنها باید درک خوبی برای اتصال فیبر و پچ پانل های مس داشته باشند. وصله مس و فیبر به سوئیچ ها و روترها به عهده تکنسین پشتیبانی شبکه است.
 
کار مهندس پشتیبانی شبکه چیست؟
مهندس پشتیبانی شبکه حرفه ای است که آموزش دیده است تا برخی یا همه توابع ذکر شده در بالا را ارائه دهد. برخی از مهندسان شبکه در یک منطقه خاص از راه حل های پشتیبانی تخصص دارند در حالی که برخی دیگر کلی تر هستند و هنگام بوجود آمدن وظایف را انجام می دهند.
شرکت های پشتیبانی شبکه چیست؟
شرکت های پشتیبانی و نگهداری شبکه نهادهایی هستند که بسیاری از راه حل های پشتیبانی شبکه را که در بالا ذکر شده ارائه می دهند. با توجه به افزایش تقاضا برای راه حل های پشتیبانی شبکه با کیفیت بالا ، شرکت هایی مانند این، متخصص در زمینه مدیریت پشتیبانی فناوری اطلاعات رایج تر می شوند.
 
ما یک رویکرد فعالانه را دنبال می کنیم تا به شرکت شما برای موفقیت در صنعت رقابتی کمک کنیم. همین امروز با واحد فروش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا بدانید آیا خدمات مشاوره شبکه یا مشاوره فناوری اطلاعات برای کسب و کار شما بهترین است یا خیر.
 
چه چیزی ما را منحصر به فرد می کند:
با بیش از 20 سال فعالیت ، ما متخصص ارائه راه حل های نوآورانه فناوری اطلاعات برای مشاغل در هر اندازه هستیم. ما با گوش دادن فعال به مشتری ، به طور مداوم نیازهای مشتری خود را برآورده می کنیم. از طریق مشاهده دقیق صنعت در حال تغییر ، ما قادر به واکنش سریع برای ارائه بهترین خدمات و راه حل های موجود هستیم. به لطف فداکاری پرسنل متخصص ما ، این چابکی ما را به عنوان یک پیشتاز دراین زمینه معرفی کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با SRD (شرکت مهندسی شبکه رسام دوراندیش) تماس بگیرید.