مزایای آنتی ویروس کسپرسکی

مزایای آنتی ویروس کسپرسکی

کسپرسکی از آنتی ویروس های قابل اطمینان برای شما و شبکه شماست که مزایای متعددی دارد. در ادامه با برخی از این مزایا آشنا خواهیم شد...

هر دستگاهی برای محافظت در برابر تهدیدات ناخواسته مانند ویروس ها ، بدافزارها ، جاسوس افزارها ، تروجان ها و غیره ، به یک آنتی ویروس قوی نیاز دارد. آنتی ویروس کسپرسکی یکی از این موارد برای پاک کردن تمام خطاهای سیستم شما و اطمینان از امنیت آن است. کسپرسکی کل دستگاه شما را اسکن کرده و ویروس موجود را شناسایی کرده و سپس آن را به طور کامل از بین می برد. در اینجا این مقاله اطلاعاتی در مورد مزایای آنتی ویروس کسپرسکی برای درک بهتر این موضوع ارائه می دهد.

مزایای آنتی ویروس کسپرسکی:

Very reliable protection ( محافظت بسیار قابل اعتماد )
Kaspersky اطلاعات مهم شما را از آلوده شدن به ویروس نجات می دهد. این نرم افزار محافظت در برابر بدافزار ، نرم افزارهای جاسوسی و پیشگیری از اسناد ویروسی را قبل از بارگیری در سیستم شما ، اسکن می کند.
Virus scanner ( ویروس یاب )
می توانید از شر ویروس ها و مخرب ها خلاص شوید ، با کمک این کار می توانید کل ویروس را از دیسک سخت کامپیوتر خود پاک کنید. این آنتی ویروس همه آن ویروس ها را می گیرد و به طور خودکار حذف می شود.
High-speed scanning ( اسکن با سرعت بالا )
این ویژگی برای مقایسه با دیگران آنتی ویروس ها دارای عملکرد به شدت خوبی است. این ویژگی اسکن سریع این آنتی ویروس اطمینان می دهد که هیچ ویروسی به دستگاه شما دسترسی پیدا نمی کند. تمام تهدیدات مضر یا پیوندهای ایمیل را مسدود می کند تا هیچ آسیبی به شما و دستگاه شما وارد نکند. 
Advanced protection ( محافظت پیشرفته )
کسپرسکی از درز اطلاعات شخصی شما جلوگیری می کند. صفحه کلید مجازی برای شما فراهم می کند. از این رو می تواند اطلاعات ورود ، گذرواژه ها یا اطلاعات اعتبار شما را جمع آوری و محافظت کند. از فناوری پیشرفته ای برای محافظت از سیستم شما در برابر حملات یا rootkits استفاده می کند که در مورد آنتی ویروس های معمولی امکان پذیر نیست.
Vulnerable application ( برنامه آسیب پذیر )
با کمک گزینه های آسیب پذیر برنامه ، می توانید تمام داده های نرم افزار را در رایانه خود اسکن کنید. اگر ویروس هایی به نرم افزار رایانه شما تزریق شده باشد ، آنتی ویروس به شما اطلاعات می دهد و همچنین از کامپیوتر شما محافظت می کند. کافی است روی این گزینه کلیک کنید و منتظر بمانید تا آن زمان ، پس از آن به شما گزارش ارائه می شود و می توانید ویروس پیدا شده را حذف کنید.
Simple interface and navigation ( رابط و ناوبری ساده )
کاربر کسپرسکی می تواند به راحتی به تمام ویژگی های خود دسترسی داشته باشد زیرا دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است. به راحتی می توانید تنظیمات نرم افزار را پیکربندی کنید. در نسخه های تحت شبکه از سوی مدیر شبکه میتوان به راحتی ویژگی ها را دسترسی و با توجه به نیاز خود شخصی سازی کنند.
 
Absolute removal of threats ( رفع کامل نفوذ و تهدید )
Kaspersky اطمینان می دهد که هیچ ردی از پرونده غیرمجاز در رایانه شما باقی نمانده است. غالباً آنتی ویروس این پرونده های خطرناک را به سطل آشغال انتقال داده و به طور کامل پاک نمی کند. علاوه بر این ، Kaspersky دستگاه شما را برای یافتن چنین پرونده هایی اسکن می کند و مطمئن شوید که آنها کاملاً از بین میبرد.
Parental control ( کنترل کاربر )
به شما این امکان را میدهد لینک ها یا وب سایت هایی که میخوایید کاربران به آن ها دسترسی پیدا نکنند ، مسدود کند. این آنتی ویروس همچنین میتواند یک لیست کامل کلمات کلیدی وارد و مسدود سازی را به روش کلید واژه اعمال کنید. همچنین میتوانید از بلوک زمانی آن استفاده کنید تا استفاده اینترنت را برای ساعات خاصی مسدود کند.
Report ( گزارش )
همچنین می توانید گزارش را در این آنتی ویروس بررسی کنید. این بدان معناست که هنگام اسکن کردن ، باید همه این موارد را گزارش کنید. هر زمان اسکن انجام شود ، همه این گزارشات در صورت نشان دادن یک ماهگی ، یک سالگی و یا در لحظه اسکن نشان داده می شوند. همچنین می توانید از طریق آن مشاهده کنید کامپیوتر شما چه مدت اسکن شده است و می توانید گزارش اسکن تمام ویروس ها را در آنجا مشاهده کنید.
Uninterrupted entertainment ( سرگرمی بی وقفه )
کسپرسکی به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه وقفه ای ، فیلم ها را تماشا کنید ، بازی کنید ، فیلم بازی کنید. سرعت کامپیوتر یا سیستم های دیگر را کم نمی کند. از این رو می توانید از سیستم یا دستگاه خود در حالت اسکن در پس زمینه استفاده کنید. نیازی به مداخله کاربر در زمان یافتن ویروس یا اسکن نخواهد بود.
Database update ( به روزرسانی پایگاه داده )
گزینه بروزرسانی پایگاه داده آنتی ویروس کسپرسکی به شما امکان می دهد جدیدترین آنتی ویروس ویروس را بارگیری کرده و رایانه خود را ایمن نگه دارید. این امر در پایین اوردن احتمال نفوذ بسیار موثر و کارآمد است.
این نه تنها شما را در برابر حملات ویروس ها یا بدافزارها محافظت می کند بلکه از سرقت هویت و فیشینگ نیز محافظت می کند. این آنتی ویروس همچنین از اطلاعات آنلاین یا معاملات شما در برابر سو استفاده محافظت می کند.
 
در صورت داشتن هرگونه سوال و یا خرید کسپرسکی میتوانید با ما در ارتباط باشید.