Kaspersky Security & VPN محافظت کامل از دستگاه های Android شما

Kaspersky Security & VPN محافظت کامل از دستگاه های Android شما

آنتی ویروس کسپرسکی اخیراً از یک خط تولید کاملاً جدید رونمایی کرده است که اکنون به سادگی با نام Kaspersky شناخته می شود. در نتیجه، حفاظت این آنتی ویروس حتی کاربر پسندتر و قابل تنظیم تر شده است.

ویژگی های جدید برنامه امنیتی و VPN به روز Kaspersky برای اندروید.

شرکت آنتی ویروس کسپرسکی اخیراً از یک خط تولید کاملاً جدید رونمایی کرده است که اکنون به سادگی با نام Kaspersky شناخته می شود. در نتیجه، حفاظت این آنتی ویروس حتی کاربر پسندتر و قابل تنظیم تر شده است. امروز ما در مورد راه حل امنیتی کسپرسکی برای تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی، Kaspersky Security & VPN صحبت خواهیم کرد که جایگزین Kaspersky Internet Security برای اندروید می شود.

محافظت عالی برای دستگاه های اندرویدی (Premium protection for Android devices)

این محصول مدت هاست که چیزی فراتر از آنتی ویروس بوده است. در برابر انبوهی از تهدیدات دیگر نیز محافظت می کند. اما مبارزه با بدافزارها، البته، یک وظیفه اصلی در Kaspersky باقی مانده است.

Kasperskyهرگز از گفتن این نکته خسته نمی‌شود که نه تنها از رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها، بلکه از همه دستگاه‌های دیگر نیز محافظت کنید، زیرا آنها همچنین داده‌های مهمی را ذخیره می‌کنند. محافظت از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها حتی گاهی مهم‌تر است. محافظت با کسپرسکی شامل تمام مکاتبات، امور تجاری و مالی و برنامه‌های بانکی ، به‌علاوه انبوهی از اطلاعات خصوصی از عکس‌ها تا ردیابی جغرافیایی میشود.

 

آنتی ویروس Kaspersky به امنیت همه دارندگان دستگاه های تلفن همراه اهمیت می دهید، به همین دلیل است که برنامه اندروید به روز شده این مجموعه مهمترین ویژگی های امنیتی را به صورت رایگان به همه ارائه می دهد، در حالی که گستره گزینه های اشتراک، استفاده از برنامه و افزودن ابزارهای امنیتی را آسان تر می کند.

اسکن سریع، کامل یا انتخابی گوشی هوشمند شما برای ویروس‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و برنامه‌هایی که مهاجمان ممکن است علیه شما استفاده کنند، همیشه در دسترس شماست. و با همه اشتراک‌های کسپرسکی، آنتی ویروس به‌طور خودکار همه فایل‌ها و برنامه‌های جدید را اسکن می‌کند و همچنین می‌تواند هر زمان که بخواهید اجرا شود.

اینترنت امن (Secure internet)

با Kaspersky Security & VPN، گشت و گذار در اینترنت برای شما ایمن و امن است.

مرور ایمن ، وب سایت ها را قبل از باز کردن آنها بررسی می کند و وب سایت های مخرب و فیشینگ را مسدود می کند و از پرداخت های آنلاین و داده های خصوصی شما محافظت می کند.

حریم خصوصی اجتماعی تنظیمات حریم خصوصی شما را در سرویس‌های آنلاین محبوب بررسی می‌کند، به شما امکان می‌دهد ببینید چه داده‌هایی جمع‌آوری می‌شوند، و می‌توانید هر زمان که بخواهید اشتراک‌گذاری آن را متوقف کنید.

پیام‌های ایمن متون و پیام‌های فوری را بررسی می‌کند و پیوندهای خطرناک و فیشینگ را مسدود می‌کند.

Data Leak Checker داده های خصوصی شما را هم در اینترنت و هم در وب تاریک (از شماره کارت اعتباری گرفته تا اطلاعات تامین اجتماعی) جستجو می کند. اگر اطلاعات شما در دسترس عموم قرار گیرد، Data Leak Checker به شما هشدار می دهد.

یک کلاهبرداری جدید اخیراً محبوب شده است. از کدهای QR مخرب خاصی استفاده می کند تا شما را مثلاً به یک وب سایت فیشینگ هدایت کند. اسکنر QR ایمن به شما امکان می دهد با دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده در کدها، کدهای QR و بارکدها را با خیال راحت اسکن کنید تا پیوندهایی که ممکن است حاوی آنها باشد را بررسی کنید.

VPN

همانطور که از نام آن پیداست، این محصول نه تنها دارای ویژگی های آنتی ویروس و امنیتی است، بلکه یک VPN نیز دارد که زندگی دیجیتالی شما را آسان تر و امن تر می کند.

قبلاً توضیح داده‌ایم که چرا VPN ضروری است و VPN کسپرسکی برنده آشکار در تست‌های عملکرد، حریم خصوصی و شفافیت است.

حتی نسخه رایگان Kaspersky Security & VPN به شما 300 مگابایت ترافیک در روز می دهد (بدون امکان انتخاب سرور)، در حالی که با اشتراک های Plus یا Premium ترافیک نامحدود و انتخاب 99 مکان در 80 کشور (با بیش از 2000 سرور مستقر شده است). و با چند ترفند می توانید VPN خود را حداکثر شارژ کنید.

مدیریت دستگاه (device management)

علاوه بر همه اینها، درک عمیق ما از نحوه عملکرد Android به ما امکان می دهد از طریق رفع نقاط آسیب پذیر در تنظیمات پیش فرض با استفاده از Weak Setting Scan از دستگاه شما محافظت کنیم.

برنامه Kaspersky قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد ببینید چه برنامه‌هایی روی تلفن هوشمندتان نصب شده‌اند، آخرین بار چه زمانی از آن‌ها استفاده کرده‌اید، چقدر فضای اشغال می‌کنند و مهمتر از همه، چه مجوزهایی برای دسترسی به داده‌های شما دارند.

همچنین می‌توانید امنیت برنامه‌ها را به صورت جداگانه افزایش دهید: App Lock دسترسی به برنامه‌های خاص را با یک کد یا اثر انگشت کنترل می‌کند. به این ترتیب، حتی اگر یک فرد جاسوس به تلفن قفل نشده شما دسترسی پیدا کند، باز هم نمی‌تواند برنامه‌هایی را که اطلاعات حساس را در خود نگه می‌دارد ، به عنوان مثال، پیام‌رسان‌ها، برنامه‌های بانکی یا مشتریان ایمیل را باز کند.

صبر کن! دستگاه من کجاست؟! (Where’s my device)

هر صاحب گوشی هوشمند در ترس از دست دادن آن روزی زندگی می کند. مطمئناً Kaspersky Security و VPN نمی‌توانند از مفقود شدن یا سرقت جلوگیری کنند، اما می‌توانند عواقب آن را به حداقل برسانند و پیدا کردن دستگاه شما را بسیار آسان‌تر کنند. پس از روشن کردن قابلیت Where Is My Device در My Kaspersky، می توانید از راه دور:

مکان دستگاه گم شده را دریافت کنید، آن را قفل کنید و پیامی را روی صفحه نمایش در دستگاه قفل شده نمایش دهید.

زنگ هشدار دستگاه را روشن کنید.

بازنشانی کارخانه ای دستگاه، از جمله پاک کردن حافظه را انجام دهید.

از شخصی که در حال حاضر از دستگاه استفاده می کند عکس بگیرید.

به‌علاوه، هنگامی که شخصی سیم‌کارت جدیدی را در آن قرار می‌دهد، SIM Watch دستگاه را مسدود می‌کند، در حالی که «حفاظت حذف نصب» از حذف نصب برنامه Kaspersky و همچنین در برابر تغییراتی که در تنظیمات سیستم برای کاهش سطح حفاظت انجام می‌شود، محافظت می‌کند. هر گونه تلاشی فوراً دستگاه را مسدود می کند. و بله، همه اینها رایگان است!

 

مانیتور خانه هوشمند یا «با وای فای من کار نکن» (Smart Home Monitor, or don’t mess with my Wi-Fi)

یکی دیگر از ویژگی های مهم حفاظت از شبکه خانگی است. این برنامه بسیار ساده کار می‌کند: پس از نصب Kaspersky، برنامه شبکه شما را اسکن می‌کند، همه دستگاه‌های متصل به آن (هم از طریق Wi-Fi و هم از طریق کابل) را پیدا می‌کند، اطلاعات مربوط به آنها را جمع‌آوری می‌کند و یک نقشه شبکه ایجاد می‌کند که یک کاربر معمولی می‌تواند آن را درک کند. این نقشه به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید ببینید چه دستگاه‌هایی در شبکه خانگی شما هستند و اینکه آیا آنها از کسپرسکی محافظت می‌شوند یا خیر. این به ویژه در صورتی مفید است که رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند ویا تبلت‌های زیادی در خانه شما وجود داشته باشد، در این صورت به راحتی می‌توان نصب محافظ روی برخی از آنها را فراموش کرد.

راه حل امنیتی کسپرسکی تمام دستگاه هایی را که به شبکه خانگی شما متصل می شوند نظارت می کند و هنگامی که چیزی جدید ظاهر می شود، هشدار صادر می کند. این به شما اطلاعاتی از مهمانان ناخوانده یا هر چیز مشکوکی می دهد و به شما امکان می دهد از محافظت مراقبت کنید.

بسیاری از ویژگی های ذکر شده در بالا را می توانید بلافاصله به صورت رایگان استفاده کنید. و اگر ترجیح می‌دهید از طریق اشتراک به همه قابلیت‌های Kaspersky Security و VPN دسترسی داشته باشید، می‌توانید یکی را که می‌خواهید مستقیماً در برنامه انتخاب و فعال کنید. اکنون می‌توانید از پنج دستگاه در Android، iOS، Windows یا macOS محافظت کنید: پوشاندن همه دستگاه‌های خانواده‌تان هرگز آسان‌تر نبوده است . یک اشتراک همچنین شامل مدیریت رمز عبور است که به طور ایمن از همه رمزهای عبور شما در همه دستگاه های شما محافظت می کند و به طور خودکار همگام سازی می کند.

شرکت شبکه رسام دوراندیش برای کمک به محافظت از دستگاه های سازمان و مجموعه شما ، در هر کجا و هر ابعادی که هستید انواع آنتی ویروس های تحت شبکه و سازمانی کسپرسکی را با هر قابلیتی که بخواهید را در دسترس شما عزیزان قرار می دهد .مجموعه مهندسی شبکه رسام دوراندیش نماینده رسمی فروش آنتی ویروس Kaspersky با قابلیت ارائه پشتیبانی رایگان و 24 ساعته می باشد .