اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

چگونه هکرها از بیماری COVID-19 سود می برند؟

گزارش امنیت سایبری 2021 نشان می دهد که چگونه هکرها و مجرمان از بیماری همه گیر COVID-19 از سال 2020 برای هدف قرار دادن همه بخش های تجاری بهره برداری می کنند.

936

گزارش شرکت امنیت سایبری جهانی چک پوینت در سال 2021 میزان همه گیری جهانی سایبری را نشان می دهد و عنوان میکند که چگونه سازمان ها می توانند از این حملات برای خود مصونیت ایجاد کنند.
 
گزارش امنیت سایبری 2021 نشان می دهد که چگونه هکرها و مجرمان از بیماری همه گیر COVID-19 (کرونا) از سال 2020 برای هدف قرار دادن همه بخش های تجاری بهره برداری می کنند و تاکتیک های کلیدی مورد استفاده از بهره برداری ابری گرفته تا فیشینگ و باج افزار را برجسته می کنند.
 
همچنین به متخصصان امنیت سایبری و مدیران سطح C اطلاعاتی را می دهد که برای محافظت از سازمان های خود در برابر این حملات سایبری پیشرفته و تهدیدهای نسل پنجم لازم دارند.
 
نکات مهم گزارش امنیتی Check Point Research 2021 شامل موارد زیر است:
 
کار از راه دورمورد هدف قرار گرفته است: هکرها حملات "ربودن سرنخ" به کارگران از راه دور را برای سرقت داده ها یا نفوذ به شبکه ها افزایش دادند.
 
پذیرش رایانش ابری پیش از امنیت: امنیت ابر عمومی هنوز یک نگرانی عمده برای ۷۵ درصد از شرکت‌ها است. مشکلات امنیت ابری در سال ۲۰۲۱ ادامه خواهند یافت.
 
حملات باج افزارهای باجگیری مضاعف افزایش می یابد: به طور متوسط ، هر 10 ثانیه یک سازمان جدید در سراسر جهان قربانی باج افزار می شود.
 
حملات به بخش مراقبت های بهداشتی به یک اپیدمی تبدیل می شود: در Q4 2020 ، CPR گزارش داد که حملات سایبری به بیمارستان ها 45٪ در سراسر جهان افزایش یافته است.
 
گوشی‌های موبایل اهداف متحرک هستند: ۴۶ % سازمان‌ها حداقل یک کارمند دارند که یک برنامه مخرب تلفن همراه را دانلود می‌کنند.
 
با استفاده از استراتژی ها و توصیه های موجود در گزارش امنیت سایبری 2021 ، بیاموزید که چگونه مصونیت سازمان خود را نسبت به حملات سایبری و تهدیدات نسل 5 توسعه دهید.