اخبار و اطلاع رساني نمایش نسخه اصلی

اولین خرید قابل‌توجه سیسکو در بخش بازار امنیتی

کمپانی سیسکو ، شرکت کنا سکیوریتی را خریداری کرد...

607

سیسکو همچنان به جمع آوری سبد امنیتی خود ادامه می دهد و این هفته با (risk-based management company) شرکت مدیریت مبتنی بر ریسک Kenna Security قرار دادی را با مبلغی نامعلوم امضاء کردند.
 
Kenna اولین خرید قابل‌توجه سیسکو در بخش بازار امنیتی پس از خرید 2.35 میلیارد دلاری Duo Security در سال 2018 است.
سیستم مدیریتی کانا سکیوریتی ، داده های امنیتی را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعات مربوط به تهدیدها را به تیم های امنیتی ارائه دهد تا بتوانند اصلاحات را در اولویت قرار دهند و خطرات را پوشش دهند.
همان‌طور که گفته شد، با فناوری Kenna ، سیسکو قصد دارد مدیریت آسیب‌پذیری مبتنی بر ریسک و تهدیدات سایبری را به‌عنوان بخشی از پلتفرم SecureX به بازار عرضه نماید. سیسکو اظهار داشته است این ادغام به مشتریان در اولویت قراردادن آسیب‌پذیری‌ها، سرعت عمل و تصمیم‌گیری‌های خودکار و تسریع زمان پاسخگویی به حوادث سایبری کمک می‌کند.


علاوه بر این، ترکیب راهکار امنیتی Kenna و SecureX به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا با ایجاد لیست‌های اولویت‌بندی شده از آسیب‌پذیری‌ها ، ساده‌سازی همکاری بین تیم‌های امنیتی و فناوری اطلاعات و اصلاح خودکار برای بهبود وضعیت کلی امنیتی خود ، به چالش‌های اساسی بپردازند.
 
سیسکو در چند سال گذشته چندین دستاورد امنیتی انجام داده است ، از جمله Cloud Banzai که به مشتریان کمک می کند تا توسعه برنامه ، زمان اجرا و روند کار امنیتی را کنترل کنند.  
SecureX که در مارس سال 2020 معرفی شد، محور اصلی محصولات امنیتی سیسکو است. این پلتفرم امنیتی ابر بومی (cloud-native) قصد دارد تا از طریق تجزیه‌ وتحلیل به کسب‌ وکارها دید بهتر در زیرساخت‌های امنیتی خود را بدهد. طبق گفته‌های سیسکو ، SecureX یک پلتفرم یکپارچه برای محصولات سیسکو و دیگر محصولات برندهای دیگر است.
 

بخش امنیتی سیسکو در حال تبدیل‌شدن به محرک اصلی رشد این شرکت است. در سه‌ماهه دوم سال ، درآمد امنیتی سیسکو با 10٪ افزایش به 822 میلیون دلار رسیده است.